10-vuotiaalla rakennekynnet?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2013 klo 11:38"]
Aa.. Te ootte jotain maalaisia? Meillä täällä stadissa aikuistutaan nopeammin, kuin siellä perähikiällä. Muistan, kun itse olin kymmenen ja menin kesälomalla maalle serkun luo. Serkku oli samanikäinen, kuin minä, mutta kehitystasomme oli ihan eri luokkaa. Hän leikki vielä pehmoleluilla, kun minä jo meikkasin ja keskityin poikiin.
[/quote]
Voi jeesuksen vittu, itse oon stadilainen (ja aivan oikeesti paljasjalkanen stadilainen vielä enkä mikään hesalainen/jakomäkeläinen/vantaalainen vaan aivan ytimessä kasvanut) ja voin sanoo että nyt joutuu kyllä häpee itsensä peiton alle piiloon sun takii kaikkia stadilaisia. Et sä voi olla noin daiju, sun kommentista haisee Korso! Kyllä mun mielestä täällä saa lapset vielä tiukemman kasvatuksen just ulkopuolisten ärsykkeiden vuoksi, maalla on vähemmän houkutuksia ja vaaroja entä täällä.
Kyllähän kynsien ikäraja on sama kuin lävistyksissäkin. Kaikessa rehellisyydessään korvikset hyväksyn pienilläkin napreilla mutta se on ehdoton maximi! Mua hävettäis jos mun minkään ikäsellä lapsella ylipäätään ois rakennekynnet, meillä huudetaan luonnollisen kauneuden perään, et ei purra niitä kynsiä niin niihin saadaan kauniit lakkaukset ja voi ylpeenä sanoo et on omat kynnet joo. Jos tykkää muovista ja feikistä ni fine, tykkää kai tyypit erimakusista kakuistaki, mut haloo 10vuotias on LAPSI.
Pitäskin katsoa kuka tuolla seudulla niitä kynsiä laittaa
ja kysyä tekeekö se rahasta mitä vaan ja kuinka pienille noin vain.
Yleensä rakennekynnet saa laitaa 13 vuotiaina, itse olen 12 ja saan kohta rakennekynnet :D Ikäraja riippuu paljon kynsientekiästä!
Se on ihan joka ikisen perheen oma asia, antaako lapselleen ottaa rakennekynnet. Nykyaika on nykyaikaa, eikä enää leikitä mudassa ja hiekassa niin kuin mitkäkin pikku kakarat. Aika on muuttunut teidän ajoistanne, eikä enää ole samalla tavalla kuin teidän nuoruudessanne. Itse hankin kynnet 12v.
10v ja meikkaat ja keskityt poikiin= Huono tulevaisuus ja teiniraskaus! Lmaooo🤣
Mun mielestä se yläasteen aloitus on sellainen aika, että voidaan alkaa harkita rakennekynsiä tai meikin käyttöä, tietysti aknea voi kevyellä meikillä piilottaa jo aiemmin, jos tarvitsee, mutta ei mun mielestä kovin nuoren tarvitse vielä pilata ihoaan kaikilla mahdollisilla kemikaaleilla...
Oma kynsienlaittajani, kosmetologi siis, tekee kynsiä, ripsiä ja kaikkea muuta hoitolahommaa, on ehdoton 18-v ikärajasta, sekä kynsissä, että ripsissä.
Vierailija kirjoitti:
Oma kynsienlaittajani, kosmetologi siis, tekee kynsiä, ripsiä ja kaikkea muuta hoitolahommaa, on ehdoton 18-v ikärajasta, sekä kynsissä, että ripsissä.
Siksipä sillä ei asiakkaita hirveesti olekaan.
Itse olen nyt 14-vuotias, ja ajattelin ottaa akryylikynnet...Joten enpä tiedä?Jos se kynsien laittaja oli sitä mieltä että kai hän ne voi ottaa niin mikäs siinä?Ymmärrän toki pointtisi, mutta joo akryylikynnet ja rakenne kynnet ovat kaksi eri asiaa, ja yleensä rakenne-/geeli kynsiin on ikäräjät.
Sii mähän täällä hikiällä asun ja jos muutan nii taisin olla 10 vuotias ku kokeilin kynsiä ekan kerran ja ei tuntunu väärältä ehkä oli mutta minä aikuisten nopeammin ku muut
Mä oon kymmen vuotias mutta en leiki mudassa vaan meikkaan mulla on kuukautiset teen seksiä ja otan vähän väliä äiti laittamia rakennekynsiä ETTÄ JOO.
Seksin harrastaja kirjoitti:
Mä oon kymmen vuotias mutta en leiki mudassa vaan meikkaan mulla on kuukautiset teen seksiä ja otan vähän väliä äiti laittamia rakennekynsiä ETTÄ JOO.
Harjoittele nyt ressukka ensin kirjoittamaan.
Ei kuule v ole! 10-vuotias on pieni lapsi viel!!! Jos joku 10-v luulee olevansa jo todella iso mm . teini niin hohhoiijaa ja voi elämä sentäs:}.
New York, Pihtiputaa... Erilaiset kasvupaikat vaikuttaa kyllä. Sosiaaliluokka.
Mitä helvettiä💀 tä oliki varmaa joku vitsi💀💀
Vierailija kirjoitti:
Aa.. Te ootte jotain maalaisia? Meillä täällä stadissa aikuistutaan nopeammin, kuin siellä perähikiällä. Muistan, kun itse olin kymmenen ja menin kesälomalla maalle serkun luo. Serkku oli samanikäinen, kuin minä, mutta kehitystasomme oli ihan eri luokkaa. Hän leikki vielä pehmoleluilla, kun minä jo meikkasin ja keskityin poikiin.
Maalaisilla joko ei anneta ollenkaan ottaa korvakoruja eikä saa meikata ollenkaan tai sitten vasta kun täyttää 18v.
Joo, mä muistan kun jotkut mun kaverit alkoivat ekaa kertaa kokeilemaan seksiä jskus päälle parikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuossa ole ollut kyse siitä, että olet ollut kehittynyt, vaan siitä, että oot wt.
Hei!
Älkää kieltäkö lapsianne. Te " ammattilaiset " olette siinä määrin oikeassa, että rakennekynsi voi oikeasti haitata kynttä, mutta ei aina. Minulla on kynnet ( olen 13-vuotias ) ja kynteni vain vahvistuvat ja vahvistuvat entisestään.. Siirryin parisen kuukautta sitten itse tekemään, ja everything is fine :) Te " ammattilaiset " saatte vain kuraa niskaanne täällä, jos kerrotte tylsiä stoorejanne, ja masennatte nuoria.
Lapsen pitää saada elää ihan loppuun asti nuorena. Ei 10-vuotiaalle ole välttämätöntä meikkaaminen, ja rakennekynnet, mutta vanhemmat hyvät: Jutelkaa asioista. Raha on ihan eri asia. Jonkun vanhemmat voisivat laitattaa skidilleen kynnet, mutta siihen ei ole rahaa - silloin asia on toinen. Mutta, jos muuten asiaa katselee niin oikeasti - lapsihan voi vaikka kostaa, jos ei saa kynsiä.. Skidi voi saada päähänsä ottaa lävistyksen: Nenäkoru vaiko rakennekynnet, te päätätte vanhemmat.
Jokainen studio päättää itse, mikä on ikäraja, mutta tämän kauniin tarinan idea oli avata silmiänne, ja kertoa, että ette tekään ammattilaiset aina aivan oikeassa ole.