Lue keskustelun säännöt.
Kauanko vesirokon jälkeen oltava kotihoidossa?
26.11.2007 |
On niin monenlaista ohjetta, niin mikä on teidän näkökanta?
Kommentit (3)
sä ekoista näppylöiden ilmestymispäivästä menee n.10-14 pv siihen, että vois mennä esim. päivähoitoon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tämä viikko menee vielä kotihoidossa. Eli sellanen 2viikkoa yhteensä. Ellei nyt sitten vielä ilmene uusia.
kaikki näppylät ovat arpeutuneet ja kuivuneet, eikä uusia vesikelloja ole tullut pariin päivään, voi palata ulkomaailmaan. Ainoastaan se vesikellojen sisällä oleva neste tartuttaa.