Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ysätväni kyselyt avioliitostani loukkasivat minua..

Vierailija
06.11.2008 |

jos loukkaannut noin mitättömistä kysymyksistä. Ystävät keskustelevat juuri tuolla tasolla ja vieläpä paljon avoimemmin ja paljon henkilökohtaisemmista asioista. Itse loukkaantuisin tuollaisista kysymyksistä ainoastaan siinä tapauksessa että alitajuisesti olisinkin tyytymätön avioliittooni enkä haluaisi kenenkään ottavan sitä puheeksi.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan käydyn, mutta siis esimerkki millaisia ne keskustelut ovat joskus.

ap.

Vierailija
22/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyväinen avioliittoonsa, ettei vain elä itsepetoksessa. Tällöin ulkopuolisen sanat kolahtavat herkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kaikki on hyvin, niin vastaaminenhan on helppoa!

Aihe on varmasti mietityttänyt häntä - joko hänen oman liittonsa kannalta, tai naimisiin menon harkitsemisena, tai jonkun muun hänen ystävnsä puolesta - ja siksi hän varmaan pohtii aihetta. Tuskin hänen tarkoituksensa oli yrittää selvittää ainoastaan se, mitä täydellisten kulissien(?) alta mahdollisesti löytyy. Monesti ihmiset ei ajattele niin pitkälle, kuin mitä itse kuvittelee omasta tärkeästä aiheesta.

Vierailija
24/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnellinen ja ottaisin pultit ystävieni aliarvioinneista jos asia ei olisi niin?

Minun avioliittoni on todellakin onnellinen, niin uskomatonta kuin se onkin.

ap.

Vierailija
25/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnettomassa liitossa. Hakee sulta vaan vahvistusta.

Vierailija
26/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvittää, että tiedätkö asiasta.

Vierailija
27/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla että ottaisivat kyllä mieheni jos saisivat, mutta taitaa olla mahkut vähissä.

ap.

Vierailija
28/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n miehen kanssa ja kaikki muut tietävät paitsi ap

Vierailija
29/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi tietää enemmän kuin antaa ymmärtää.

Muuten mitä merkitystä sillä on, että onko kaveri sinkku vai ei.

Mulla itselläni on todella ihania ystäviä, mutta ei niitä jaotella sen mukaan, että kellä on mies tai vaimo. Puheenaiheetkin ovat melko samat.

Vierailija
30/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, koska "kasvottomana" vakuuttelet netissä onnellisuutta, niin et oikeassa elämässä ehkä niin olekaan.

Vierailija
31/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että minua aliarvoidaan, etten ole itse tarpeeksi terävä huomaamaan jos liitossakin on jotain vialla, siksi heidän pitää kaivella.

ap.

Vierailija
32/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla että ottaisivat kyllä mieheni jos saisivat, mutta taitaa olla mahkut vähissä.

ap.

Vierailija
33/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä juuri juttele edes mieheni kanssa saati sitten muuta :D

ap.

Vierailija
34/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat ja typerät ihmiset kiusaavat täällä palstalla muita. Eli teet aloituksen mistä vaan, niin noi tietyntyyppiset kääntää asiat päälaelleen ja alkaa syytellä, vähätellä jne.

Eli itse aloitukseesi; ymmärrän, että sua ihmetyttää, ei olisi mustakaan asiallista tentata toisten parisuhdeasioita tosta vaan! Vaikka se kliseeltä kuulostaakin, niin kateellinen taitaa sinkkukaverisi olla, ja yrittää tolla tavoin etsiä jotakin "vikaa", vaikka sitä ei ole. Vaihda mukavampaan seuraan, on neuvoni.

Jätä tyyppi omaan arvoonsa, katsos onhan se varmaan rankkaa olla yksin, ja etsiä aina vaan katkeroituneempana miessuhdetta. Ihmettelin aikoinaan yhtä tyyppiä, joka aina mollasi parisuhdettamme, piikitteli, vähätteli... Ja teki sen aina yllättäen, ihan pyytämättä (en koskaan leuhkinut asioillani) ja todellakin ihmetettelin, että miksi hän nyt taas noin sanoi. No kerran sitten heikolla hetkellään tuo tyyppi kertoi kadehtivansa... Että näin. No, siinä vaiheessa vaan "kaveri" oli menettänyt merkityksensä mun silmissä, että ketä lie tänä päivänä piikittelee.

Vierailija
35/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteivät edes pystyisi juttelemaan, koska se juttelu on niin paha asia.

Vierailija
36/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat todella rasittavia ja arvostelevia ihmisiä, niinkuin kaikki muutkin uskovat.

Vierailija
37/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he ovat muuten kyllä ihan ok. ja ihan tavallisia, mutta välillä ottaa päähän

se omituinen kiihoilu asiassa kuin asiassa.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi