Ajatuksena ostaa Toyota Auris hybrid farmari
Onko ne kestäviä? Millaisia kokemuksia muuten?
Miten se automaattivaihteisto kestää? Eihän vaan ole samanlainen kuin volkkareissa.
Kommentit (14)
Osta ihmeessä...on vanhoja takseja, ja esim.kotisairaanhoidon käytössä niitä ollut pilvin pimein..todella hyvä auto ja ostos..suosittelen..
Automaattivaihteisto on naisille ja vammaisille tarkoitettu, muuten ei kannata ottaa.
Kannattaa vaihtaa ne vaihteistoöljyt, vaikka ei kuulukaan huolto-ohjelmaan.
Hybridissä kaksi eri tekniikkaa eli kahden eri tekniikan riskit. Toyota on aivan jumalattoman hirveä ajaa. Tunnoton etenkin talvella, meluisa, paukkuva alusta, muovinen sisusta, mätii pohjamuovien alta viiden vuoden iässä rei'ille...mutta toki jos ei paremmasta tiedä tai ei välitä niinkään mukavuudesta tai ajettavuudesta, niin antaa mennä.
Itse satsaisin vähän enemmän ja ostaisin corolla hybridin, ovat selvästi parempia ja vakaampia ajettavia kuin nuo aurikset.
Vierailija kirjoitti:
Itse satsaisin vähän enemmän ja ostaisin corolla hybridin, ovat selvästi parempia ja vakaampia ajettavia kuin nuo aurikset.
Silti tuntuu kuin ajaisi peilijäällä peltitynnyrillä jota joku kivittää ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Osta mieluummin Passat GTE.
Ai koska sulla on sellainen? No, onhan se toki miljoonasti parempi ajettava kuin mikään toyota. Vaikkei kokemusperäisesti olekaan luottoa mihinkään vw-konsernin laitteeseen. -ei ap
Yhtä houkutteleva kuin kurkku dildona... hajuton ja mauton
Vierailija kirjoitti:
Automaattivaihteisto on naisille ja vammaisille tarkoitettu, muuten ei kannata ottaa.
Automaatti on aikuisille jotka ei enää jaksa sitä stanan turhaa veivaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti tuntuu kuin ajaisi peilijäällä peltitynnyrillä jota joku kivittää ulkopuolelta.
Oletko ajanut? Ainut vika tuossa mielestäni oli se että on meluisa auto motarinopeuksissa ja 1.8 koneella oli puhditon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajanut? Ainut vika tuossa mielestäni oli se että on meluisa auto motarinopeuksissa ja 1.8 koneella oli puhditon.
Toyotan momentinmuunninvaihteisto on kyllä aivan kamala, moottori huutaa mutta mitään ei tapahdu, venyy kuin kuminauha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, kuten monella muullakin toyotalla. Kaikista sama mielipide.
Ei Toyotoissa käytetä Volkswagenin osia.