Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 23 ja alapäätä vihloo

Vierailija
24.10.2008 |

Joo eli minulle tuli sitten eilen lenkillä ollessani tämmöinen tosi ilkeä vaiva että alkoi jomottaa ja vihloa kovasti alapäähän. Sitten se jäi päälle enkä voinut eilen illalla enää istuakkaan ollenkaan. Tänään on sitten kävely ollut hankalaa ja tuntuu niinkun ois painetta tuolla alhaalla. Onko muilla kokemuksia tämmöisestä ja onko mennyt pian ohi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin täällä vihloo alapäätä, en tiedä mistä johtuu? Olisiko ehkäsiitä, että kohdun kiinnikkeet venyvät, en tiedä? Itsellä kesti puoltoista päivää ja nyt on jo parempi. Se vaan että vauvan liikkeet eivät ole tuntuneet..

Vierailija
2/4 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei siltikään tunnu niin mä ainaki ottaisin yhteyttä neuvolaan, lääkäriin tms.

Mut muuten luulen et vihlominen on ihan vaan paikkojen venymistä ja raskaana vihloo ja nipistää milloin mistäki. mut toki jos kipu on kovaa ja jatkuvaa ja ne liikkeet ei tunnu niin lääkäriin. Turhia käyntejä ei ole.

Vointeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi enteillä ennenaikaista synnytystä.

Normaali kohdun kasvaminen ei aiheuta paineen tunnetta emättimen seutuun eikä peräsuoleen päin.

Kipuja voi olla, niiden 'normaalius' riippuu sitten tarkemmasta sijainnista.

Esim. häpyliitos voi kipeytyä pahastikin tuossa raskauden puolivälillä, mutta sen kivun paikka on helppo paikallistaa siihen luun päälle.

Vierailija
4/4 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaisi siltä, että lapsi olisi laskeutunut alaspäin. Noilla viikoilla se on kyllä vähän liian varhaista. SInuna soittaisin nyt äitiyspolille ja kyselisin tarkempia neuvoja. Toki voit käydä myös siellä polilla.

Itselläni oli yhdessä raskaudessa noilla viikoilla voimakas kipu nivusessa, mutta se johtui ilmeisesti siitä, että vauvan pää painoi silloin nivusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme