Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ysätväni kyselyt avioliitostani loukkasivat minua..

Vierailija
06.11.2008 |

jos loukkaannut noin mitättömistä kysymyksistä. Ystävät keskustelevat juuri tuolla tasolla ja vieläpä paljon avoimemmin ja paljon henkilökohtaisemmista asioista. Itse loukkaantuisin tuollaisista kysymyksistä ainoastaan siinä tapauksessa että alitajuisesti olisinkin tyytymätön avioliittooni enkä haluaisi kenenkään ottavan sitä puheeksi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustella mieluiten juuri ihmissuhdeasioista tms. henkilökohtaisista tunteista enkä siksi loukkaantuisi lainkaan tuollaisista kysymyksistä(ellei kyseessä olisi etäinen tuttava). Kaverisi vain yritti tulla lähemmäs kuin haluat päästää, kyllä hän sen itsekin huomaa pidättyvyydestäsi.

Sinkuilla on tosin usein tyyli vähätellä toisten miesystäviä, selän takana puhutaan kaikkea "en mä kyllä sellaista ottaisi" vaikka kyseessä olisi kiva mies. Halutaan siis jotenkin ajatella että sinkkuna on kuitenkin parempi kuin esim. tuon tai tuon kanssa.Ihan vaan että oma elämä tuntuisi paremmalta.

Vierailija
2/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska näin yhen kamuni (ei mikään paras ystävä) miehen kuhertelevan vieraan naisen kanssa ja en oikeen tiennyt pitäsikö mun kertoa kamulle vai ei...

Oli sitten ihmetelly mun kyselyitä miehelleen ja mies sai kerrottua itse toisesta naisestaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni ( ei mikään paras kaveri) kyseli että olenko tyytyväinen avioliittoni ja onko se ollut sitä odotinkin sen olevan.

Kysyi myös että onko meidän helppo kommunikoida ja keskustella asioista ja kaikkiin näihin

on vastaus kyllä, kyllä ja kyllä. Mutta jotenkin minua ärsyttää todella tuollainen ruotiminen ja avioliittoni

epäily tms.

Meidän avioliittomme on oikeasti hyvin onnellinen. Minulla on erittäin hyvä mies, hän on hyväsydäminen, rehellinen ja viisas.Olenko kuitenkin sitten itse vähän pikkumainen kun loukkaannun kyselyistä?

Vierailija
4/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsi vain osoitti kiinnostusta sinua kohti. Toisaalta tulee mieleen viestistäsi, oletko ihan .itsekään varma avioliittosi onnellisuudesta.

Vierailija
5/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat yhtä herkkänahkaiselta...

Vierailija
6/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä ystäväsi peilaa itseään sinuun. Voi miettiä omaa suhdettaan ja kyselee että onko muut onnellisia ja mitä se onni oikein on.

Vierailija
7/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettii omaa onnellisuuttaan, ja etsii"vertais"tukea.

Ite mun kavereiden kanssa puidaan niin liitot, kun lapset, kuin seksit.. eikä kukaan nipota tai valita.. Helpompi jakaa asioita ystävien kanssa kun vaan olla ja miettiä että olenkohan mää ainut.

Vierailija
8/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tavannut monenlaista miestä eläessäni, deittaillut useita ym. enkä koskaan ole tavannut sellaista kuin mieheni on, en ketään niin upeaa ihmisistä. Olen varma että hän on Se Oikea minulle, ketään toista ei minulle ole. Se on nähty jo.

tämä ystäväni ei ole parisuhteessa, hän on sinkku.

ap.

Vierailija
9/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä kanssa epäilisin ennemminkin, että ystäväsi miettii ollessaan sinkku, että onko parisuhde niin ihanaa ja onnellista vai onko siinäkin karikoita. Hän ehkä miettii ja murehtii mistä jää paitsi.

Minusta kuulostat hiukan herkkänahkaiselta.

Vierailija
10/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minua oikesti häiritsee sekin että ystävissäni on vain sinkkuja..

ap.

Vierailija
11/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minua oikesti häiritsee sekin että ystävissäni on vain sinkkuja..

ap.

Kyllä aikuiseen elämään kuuluu se, että pitää osata hyväksyä ja ymmärtää, että ihmisillä on eri elämäntilanteita.

Vierailija
12/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet koko senkin ajan sinkkuja, mitä nyt jotain pinetä säätöä välillä on ollut.

Eivät ole löytäneet oikeaa tyyppiä itselleen.

Minäkin haluaisin jutella ystävien kanssa avioliittoon liittyvistä asioista, vaikka roskein ulos viemisestä, mutta vaikea sellasten kanssa joilla ei ole kokemusta parisuhteesta.

Vierailija
13/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun itse olin ollut 9 vuotta naimisissa, alkoivat ensimmäiset kaverini pariutua. Ja kokoajan olen pystynyt näiden sinkkuystävien kanssa puhumaan myös parisuhde-elämästä.

Ehkä sinussa ap on enemmänkin vikaa, kuin mitä huomaat.

Vierailija
14/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanon vaikka että mies vei roskat ulos, niin he kysyvät heti että tekeeköhän ikinä mitään muita kotitöitä ym. tähän tyyliin siis..

Jotenkin tuntuu että minua aliarvoidaan, etten ole itse tarpeeksi terävä huomaamaan jos liitossakin on jotain vialla, siksi heidän pitää kaivella.

ap.

Vierailija
15/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanon vaikka että mies vei roskat ulos, niin he kysyvät heti että tekeeköhän ikinä mitään muita kotitöitä ym. tähän tyyliin siis..

Jotenkin tuntuu että minua aliarvoidaan, etten ole itse tarpeeksi terävä huomaamaan jos liitossakin on jotain vialla, siksi heidän pitää kaivella.

ap.

Yleensä ihmiset kyllä ovat oikeasti kiinnostuneita omasta navastaan, joten senpä vuoksi sinkkuystävät kyselevät rouvasystävältään asioista, koska he itse pohtivat avioliittoon liittyviä asioita omalta kantiltaan ja haluavat kuulla "asiantuntija"mielipiteitä.

Ja samasta syystä ap luulee että ystävät ovat kiinnostuneita hänen avioliittonsa onnellisuudesta, sillä ap:kin kuuluu meihin ihmisiin, joita oma napa kiinnostaa eniten...

Vierailija
16/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos voisit keskustella ystäviesi kanssa mistä tahansa niin puhuisit roskien viemisestä? "Mieheni jäntevä selkä köyristyi hänen noukkiessaan roskapussin käteensä. Hänen hauiksensa värähteli kun hän kantoi roskapussia kohti roskista...." Miksiköhän se kaveri kysyi onko kaikki ihan ok?

Vierailija
17/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on valitettavasti joitakin noin herkkänahkaisia ystäviä. Kun yrittää keskustella ihan vilpittömästi, tärkeistä asioista avoimesti, he loukkaantuvat ihmeellisesti.

Miksi pitää aina loukkaantua? Miksi pitää aina tulkita kaikki asiat pahimman kautta? Voisiko edes joskus ajatella, että asiat sanotaan hyvä mielessä, eikä paha? Olen itse tosi väsynyt näihin loukkaantujiin.

Vierailija
18/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin on ollut aviossa kyllä..

Liitot päättyivät jo aikaa sitten, lapsia heillä ei ole.

ap.

Vierailija
19/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos voisit keskustella ystäviesi kanssa mistä tahansa niin puhuisit roskien viemisestä? "Mieheni jäntevä selkä köyristyi hänen noukkiessaan roskapussin käteensä. Hänen hauiksensa värähteli kun hän kantoi roskapussia kohti roskista...." Miksiköhän se kaveri kysyi onko kaikki ihan ok?

Mutta en ilmaise asioita noin ja myönnän että kuulen mörköjä heidän puheissaan, siis vaikka he ovat ystävällisiä miehelleni edestäpäin niin takanapäin epäillään välillä että jos sittenkin ja minua aliarvoidaan..

Vierailija
20/37 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi edes "mainostaa" että mies vei roskat ulos?

En tee omista kotitöistäkään jutunjuurta. MIksi miehen kotityöt tarttis kertoa?

Ettei vaan kysymys käynyt: "Tekeekö mies muuta kotityötä?" Siis liioittelet sillä IKINÄ siinä lauseessa. Kirjoitit: Tekeeköhän ikinä mitään muuta kotityötä?

Vai kerrotko miehen roskien viemisestä joka kerran kun näet jonkun tutun? Koska semmoseen alkaa kiinnittään huomiota.

Sitten kun ystäväsi alkaa vakiintua niin voit kysellä niitten tekemisiä? Nythän et pääse kyselemään millaista arki toisilla pareilla on, joten ehkä se vaan kiinnostaa sinkkuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme