Mikä meininki
Juhannus alkanut vai ja kännissä kuin käet. Lähdin aamulla nostaa verkot viiden aikaa ja kun tulin takas puol kasin aikaan niin poliisit oli soittamassa minun ovikelloo. Metelistä oli kuulemma joku valittanut kovasta musiikista siis. Sanoin että ei mun luona ainakaan kummitukset musaa soita. No nyt minä soitan musaa ja aloin juomaan kaljaa.
Kommentit (27)
Mökillä möllöttelen koiran kanssa, kun toiset ovat kaupoilla. Menisin heti uimaan, kunhan saapuvat sieltä kaupoilta.
M30
Heräsin kännissä ja heti oli jatkettava.
Ei hirveästi tee mieli juhlia. Viikonlopuksi menen työhön bailupaikkaan. Saan rahaa ja pääsen tunnelmaan mukaan.
Rouva nukkuu vielä. Mä hommailen, mökillä ollaan. Kylmä on ja tuulee. Jos alkaisi kaatamaan?
Minä olin 10 juhannusta töissä juhannus festareilla ja nyt en ole joten aion juhlia railakkaasti. Katsoin aina muiden juhlintaa festareilla töissä ollessani. Harmitti aina juhannus viikonlopun sunnuntaina mennä purkamaan niitä festareitakin kun lavat piti purkaa äkkiä. Sain siitä kyllä 1000 euroa viikossa palkkaa mutta nyt olen vapaalla ja juhlin kunnolla.
Semmoinen meininki että kuuntelen musa kotona ja juon bissee. Myöhemmin menen naiseni luokse juhlimaan.
Poppi söi mökillä ja olut maistuu. Saunaa kaverit lämmittää.
Ajoin toisen kuorman lietelantaa pellolle. Kymmenkunta mökkiä vaikutusalueella ja tuulenvire näyttää vievän hajut mökkien iloksi pariksi päivää.
Mökillä olen ja katselen ahkeraa mustarastasta. Ihana tyyppi kipittää pitkin pihaa ja kerää nokantäydeltä matoja ja öttiäisiä. Hällä taitaa olla monta suuta ruokittavana.
Lähen tästä festareille pian kunhan olen juonut pari olutta.
Tein rouvalle sisäfilettä ja perunoita, punkkua. Nyt lämmitän saunaa ja juon bisseä.
N:o 5
Yö tuli ryypättyä, nyt kahvia ja buranaa.
Otin sitten kaljan ja toisenkin, vaimo nukkuu.
Ei mulla muuta kirjoitti:
Hyvä meininki. Just nainen kutsui saunomaan ja aion mennä parin tunnin päästä.
Antoiko nainen edes sitä?
Ryyppään ja kuuntelen radiota, kivaa on.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä möllöttelen koiran kanssa, kun toiset ovat kaupoilla. Menisin heti uimaan, kunhan saapuvat sieltä kaupoilta.
M30
Onneksi sentään kaupat auki niin ette nälkään kuolleet. Kyllä ennen varmaan ollut jo juhannuspäivänä paljon nälkään nääntyneitä kun kaupat oli kiinni.
Hyvä meininki. Just nainen kutsui saunomaan ja aion mennä parin tunnin päästä.