Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko joku lentomelualueella, häiritseekö melu teitä tai vieraita?

Vierailija
26.11.2007 |

Me asutaan lentomelualueella ja lentokoneiden äänet ei ole meitä koskaan häirinneet ja niiden ääneenhän tottuu niin nopeaa, ettei lentokoneiden ylilentoa edes aina huomaa.

Nyt aiheuttaa taas harmaita hiuksia se, että meille on tulossa yövieraita viikonlopuksi. Mä en ymmärrä miksi mä aina stressaan ihan sikana sitä, että häiritseeköhän vieraiden unta lentokoneiden melu yöllä???? Jotenkin sitä aina toivoo, että vieraat viihtyy ja sitten mä pelkään, ettei ne nuku pätkän vertaa yöllä vaan kuuntelee vaan harmistuneena lentokoneita...

Kokemuksia, joko lentomelualueella asuvalta tai siellä vieraileivalta, häiritsekkö melu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen meluun tottui aika äkkiä. tietty joskus neljän aikaan oli liikenne jatkuvaa niin ehkä kiinnitti huomiota. ja toisinaan ulkona ollessa piti odottaa, että kone meni yli -ettei tarvinnut rueta huutaen puhumaan. nyt asutaan niin, että koneet laskeutuu täältä suunnasta ja ei kuulu niin kovaa ääntä. ei meillä ainakaan vieraat mitenkään häiriintyneet, jotkut jopa innolla katteli niitä koneita.

Vierailija
2/3 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vieraatkaan valittaneet, tosin he kiinnittävät tietenkin koneiden ääniin huomiota aluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten myöhemmin muutimme maalle, oli vaikea tottua hiljaisuuteen. Lapsetkin kyselivät, että miten he voivat nukkua kun on niin hiljaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä