Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rappusiivooja. Jouduin luovuttamaan pe:na kaikki yleisavaimet tän hoitajavainon takia.

Vierailija
18.11.2007 |

Kiitti vaan, työvuoro alkaa maanantaina kuudelta aamulla ja pitää joko mennä hakemaan avaimet pyörällä pakkasessa esimieheltä keskustan toimistolta tai norkoilla alaovien takana jos joku koirankusettaja menis aamulla ulos. lapset raahattava mukaan ennen hoitoonvientiä.

ei voi yhtään odotella, muuten työaikataulu pissii koko päivän ajan.

t: kuukauden netto kokopäivätyöstä ja paskojen puhdistuksesta teidän jäljiltänne niin pieni ettette usko jos sen laitan tähän

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin olla avaimet talojen alaoviin.

Vierailija
2/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työkseni tehnyt tuota samaa 1990-luvun lopulla. Tuntipalkkani oli 33 mk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei postinjakajallakaan ole kenenkään yksityiskotiin yleisavaimia!

sanotaan vaan yleisavaimiksi, täällä melkein joka talossa alaovet lukossa tai koodilla nykyään turvallisuussyistä. lisäksi siivouskomero erikseen ainakin yhdessä taloketjun talossa, ei sinnekään pääse normiasukkaat.

ap

Vierailija
4/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko vähän valaista

Vierailija
5/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, tosi on!

Vierailija
6/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näin se vain on. samoin ystäväni, joka toimii tehtaalla siivoojana, saa parempaa palkkaa, kuin toinen ystäväni, joka on erikoissaraanhoitajana sisätautiosastolla. Ja tämä on todellakin faktaa. Terveisin se äsköinen sairaanhoitaja, joka oli porrassiivoojana. Nykyisin olen toimistovirkailija

Vierailija
7/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää tarjoavan 7.27e tunti palkkaa. Rappusiivous kun kuuluu vaativuudelta ykkösryhmään.

Vierailija
8/8 |
18.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kauaskantoiset seuraukset työtaistelulla voi olla....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän