Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Nordean otoissa ja panoissa häikkää tänään?

Vierailija
03.12.2007 |

Mulla ei näy vklopun veloituksia eikä mahd. panoja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla nyt ihan yleisesti kaikissa otoissa ja panoissa häikkää, ei ole kukaan ottanut eikä pannut mua pitkään aikaan, ja mieli tekisi ihan sairaasti ;)

Vierailija
2/2 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki on kyllä Nordea, en tiedä onko sillä väliä. Esim. Prisma, CM, Anttila veloittaa myöhässä.







PS. Muakin panettaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme