Kysely naisille
Nyt otetaan kerralla selvää miesten peniksen todellisesta koosta. Merkitse alla olevaan mittaustuloksesi. Minkä pituinen ja paksuinen miehesi kalu on
a) velttona
b) jäykkänä
Muista että mittaaminen tapahtuu peniksen yläpuolelta.
Kommentit (59)
ja tehkää ympyrä 17cm pitkästä lenkistä..ei siitä nyt niin hirveän luonnottoman " paksu" tule...
Tai voihan se olla vaikea uskoa jos itse olette törmänneet vain nakkeihin : )
hihi mittasin salaa, jäykkänä se on noin 15 senttiä, ja löysänäkin varmaan 13.
exällä oli isompi.
Ihme porukkaa täällä.
Häpeäisitte!
Koko on 7 senttiä levossa ja 14,5 erektiossa.
17 cm ympärys ei ole mitenkään erityisen iso. Reilut 5 cm paksu...
Vierailija:
Koko on 7 senttiä levossa ja 14,5 erektiossa.
eri tutkimuksissa keskikoko vähän vaihtelee 13 ja 15 sentin välillä.
13-senttinen on keskikokoa. Omalla miehelläni on vain 12-senttinen, mutta paksuutta onkin sitten 16,5 senttiä.
Ja olen olut tyytyväinen.
n31
Kysyn vaan. Ei voi olla niin yleistä, kun täällä annetaan ymmärtää.
ja miksei nainen saisi tietää miehen kalun mittoja kun kerran mies tietää kuppikoon?
ja olin pettynyt: vain 13,5 -senttiä! Exallä oli paksumpi ja pidempi.
Minusta on ihan oikein että naiset mittaavat. Koska joudumme mekin koko ajan arvioinnin kohteeksi!
Minunkin tissejäni on aina arvioitu ja arviosteltu pienet kun ovat.
N31
Vierailija:
ja olin pettynyt: vain 13,5 -senttiä! Exallä oli paksumpi ja pidempi.Minusta on ihan oikein että naiset mittaavat. Koska joudumme mekin koko ajan arvioinnin kohteeksi!
Minunkin tissejäni on aina arvioitu ja arviosteltu pienet kun ovat.
N31
Olit siis pettynyt vasta sitten kun mittasit peniksen ja sait tietää mitan, et ennen sitä? Ennen mittausta miehesi penis oli ihan kelpo, vai?
a)14
b)16
Onko muiden miehillä velttona aika iso, mutta ei kasva paljonkaan...
Hieman tuli ihmeteltyä kun avovaimo kertoi mitä ketjua luki. Vois samalla kysyä naisten ÄO:ta ja rintojen kokoa. Ihme meininki. Menkää iteenne ja pysykää siellä.
Mun mehellä pituus 16 ja paksuus 14cm ja kyllä aika paksu on. Ihmettelen noita 16 ja 17 cm pasuisia kalua. Aika mölliköitä on kun pituutta ei kuitenkaan hirveesti ole. Vai onko mittaus mennyt pieleen.
Minun miehelläni onkin 32cm pitkä ja 24cm ympärysmitta.. Ottakaapas mittanauha käteen ja tehkää siitä 24cm lenkki ei se nyt niin kauhean iso ole ellette ole vain törmänneet nakkeihin ps. 1.5l coca-cola pullo jää kakkoseksi mutta se onkin ihan nakki ;) yeah sure haistakaa ämmät vittu mittojenne kanssa
Omalla rakkaallani
A)12cm
B)22cm ja paksuuttakin löytyy
Naiset riemuitsee jos miehellä iso (eikö ennen mittausta tiennyt) Kun mittaa ja yllätyt yllätys onkin 12 cm sitten sanotaan voi voi ex:ällä oli isompi? Mitä teidän mihet ajattelisi jos saisivat tietää mitä oikeasti niiden vehkeestä mietitte ja täällä kirjoittelette (exällä oli isompi?)
paksuuksia. Kun keskimitta vaihtelee lähteestä riippuen 11:stä 12,5 senttiin. Ilmeisesti meidän perheessä on sitten tosi vaatimaton, kun ympärysmitta on tarkkaan mitaten 9,8 cm! Silläkin on pärjätty.
Vaikuttaa siltä, että mieheni peenis voisi olla alle 10 senttinen erektiossa!