Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu johdon assistentin työnkuvaan?

Vierailija
25.11.2007 |

Mitä tehtäviä, palkkaus verrattuna toimistotyöhön, kannattaako hakea?.....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varsinainen työnkuva voi olla ihan melkein mitä vaan, mitä esimies tai esimiehet haluavat teettää. Itse olen työskennellyt useita vuosia johdon assistenttinä suuressa kansainvälisessä yrityksessä.

Varmaankin ns. normihommat sisältävät johtoon kuuluvien henkilöiden aikatauluista huolehtimista; palaverijärjestelyitä (sis. normipalaverit + business lounaita ja illallisia ym. esim. cocktail tilaisuuksien järjestämistä), yhteydenpitoa kolleegoihin, matkajärjestelyitä (johon sisältyy matkalippujen, hotellivarausten, viisumien, ulkomaan valuutan jne. tilaaminen).

Lisäksi esimiehestä / -miehistä, yrityksestä ja tietysti sinun osaamisestasi riippuen esim. organisaatioviestintään liittyviä tehtäviä, yrityksen mahdollisista intranet sivuista huolehtiminen (= että tieto on ajantasalla) ja mikäli sinulla on visuaalista silmää ja osaamista, niin intranet sivujen visuaalisesta ilmeestä vastaaminen, avustusta talousasioissa, taitojen mukaan jopa controllerina toimiminen. Yrityksen edustaminen tiettyjen yrityksen sidosryhmien suuntaan; esim. kiinteistöhuolto, posti, henkilöstöravintola jne...

Itse olen tehnyt kaikkia yllä mainitsemiani tehtäviä - koen, että minulla on onni siinä, että olen saanut niin loistavat esimiehet, jotka luottavat minulle monipuolisia ja haastavia tehtäviä.

Parhaiten omalla kohdallasi asia selviää, kun laitat hakemusta kehiin ja juttelet aiheesta ,mahdollisessa työhaastattelussa....eihän paikan hakeminen tarkoita vielä sitä, että sinun on pakko ottaa se vastaan.

Vierailija
2/2 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämäkin riippuu ensinnäkin hyvin paljon ko yrityksen toimialasta ja siitä, mitä mahdollienn toimenkuvasi tulisi sisältämään. Itse työskentelen IT-alalla ja palkka on todella hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän