Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini syötti lapsillemme lihaa!!

Vierailija
24.11.2007 |

Miksi mielipiteitäni ei voida kunnioittaa? Ryhdyin kasvissyöjäksi 13-vuotiaana ja se oli äidilleni kova pala. Siitä lähtin tein ruokani itse. Nyt minulla on lapsia, jotka ovat siis myös kasvissyöjiä ja olen moneen kertaan huomannut kuinka äitini yrittää tarjota heille lihaa ja joka kerta olen sanonut, että se ei käy!

Nyt lapset olivat ekaa mummolassa hoidossa ilman meitä vanhempia ja olin pakannut lapsille myös ruuat mukaan, koska äiti ei suostu kasvisruokaa kokkaamaan (ainakaan minulle ja perheelleni). Hain seuraavana päivänä lapset ja huomasin, että mukaan pakkaamiani ruokia ei oltukaan syöty! Kysyin syytä, ja lapset olivat kuulemma syöneet lihakastiketta niinkuin muutkin. Voi että kun raivostuin! Lapset eivät ymmärtäneet ilmeisesti laittaa vastaan, ovat vielä sen verran pieniä etteivät tuollaista ymmärrä.

Lapset taitavat yökyläillä tästä lähtien vain miehen vanhemmilla, he sentään kunnioittavat päätöksiämme :(

Onko teillä muilla ollut samanlaisia ongelmia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on tehnyt päätöksen alkaa vegetaristiksi jo 2-vuotiaana, joten kipeästi kapiaan neuvoja terveellisestä lihan korvaavasta ruoasta. Lapseni ei suostu syömään lihaa missään muodossa, tosin joskus saattaa vahingossa syödä vähän makkaraa. Makaroonilaatikostakin jättää jauhelihat syömättä. Olen ihan epätoivoinen. Muuten ruokavalio kohdallaan, syö leipää ja kasviksia sekä maitotaloustuotteita. Neuvolassa pitäisi varmaan mainita asiasta, mutta pelottaa minkä ryöpytyksen saan osakseni.

Vierailija
42/44 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pumpattu, kun hyvälle maistuu! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan sen takia etteivä kunnioittaneet lapsensa mielipidettä!!!!!

isovanhemmat tekivä virheen eivät lapset eikä vanhemmat!! se joka ei kunnioita toista niin ei ansaitse kunnioitusta!!

Vierailija:

on niuho ja unohtaa ruokahysteriassaan lasten oikeudet isovanhempiinsa.

Vierailija
44/44 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenlapsia hyvin niin se on kunnioitusta. Se, että antavat lihaa ei ole oikeuden menettämisen arvoista. Olet varmasti hyvin yksinäinen. . .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan