Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tori.fi:ssä myynti. Miten toimitte jos joku varaa tuotteen aikoen hakea

Vierailija
28.10.2013 |

sen viikon sisällä, mutta sitten uusi ostaja sanookin voivansa tulla hakemaan heti? Eli myyttekö heti ostajalle vai jemmaatteko viikon tuotetta ja mahdollisesti varaaja ei ostakaan?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaara se mitä sinä lahjoitaat minulle 3 vikkoksi että ei muut saa sittä v**** kun törkeätä että kehta varaatta kun joku lahjoitta jotain.

Ja yhtä röy*** on lahjoitaja joka sano jo kyllä minä voin sen sinulle varaatta 3 vikkoksi että ei muut saa sittä v**** kun törkeätä että ei sinua hävetä yhtän.

Olette molemmat yhtä vastenmielisiä hävetkä.

Vierailija
102/105 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pitkän varauksen otan vain ehdollisena, pidätän itselläni oikeuden myydä heti hakevalle, mutta pidän tuon toisen ajantasalla asiasta. Jos maksaa pyyntiä enemmän ja vaikka puolet ennakkoon, niin sitten pitkä odotus ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä paria päivää kauempaa, paitsi jos maksaa tilille.

Vierailija
104/105 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn sille joka maksaa ensin, kerron toiselle miten kävi. Voin pitää pidempään varattuna jos maksaa etukäteen. Siis kun kuitenkin haluan saada tavaran pois itseltäni.

Ne pitkää varausaikaa tarvitsevat kun eivät sitten lopulta kuitenkaan tule, jos eivät ole maksaneet.

Vierailija
105/105 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useasti ollut suoraan rahalla ostamassa jotain ja myyjä onkin sanonut "on varattu siihen ja siihen saakka". Tässä kohtaa, mikäli tuotetta ei löydy muualta ja tarvitsen sitä kipeästi, voin päivän pari odottaa. Muussa tapauksessa kehoitan myyjää pitämään romunsa ja ostan sitten vaikka muualta kalliimmalla jos ei kiinnosta kauppoja tehdä. Varailkoon vaikka varaajan varavaraajan varalla olevalle varaajalle ihan niin pitkään kuin haluaa, minun kanssa ei tarvitse enää kauppoja tehdä.

Tavara kuuluu olla varattu sille joka ensin tuo rahat ja vie tavaran mukanaan.