Syövätkö teidän miehenne oikeasti joka päivä lihaa ja hiilareita kuten pastaa, leivän kanssa jne?
En ole vegaani mutta eikö tuollainen ruoka ole raskasta syötävää joka ilta dinnerille. Miten te naiset jaksatte syödä miestenne kanssa? Missä ovat kasvikset?
Kommentit (45)
Ei syö lihaa, koska on vegaani, mutta hiilareita kyllä päivittäin.
No harvemmin syön pastaa leivän kanssa. Molempia kyllä syön usein, mutta en yleensä yhdessä.
Kyllä. Useita viipaleita leipää per ateria, plus välipalaleivät. Lisäksi kahvilla pullaa, keksejä jne. useita kertoja päivässä. Mies on timmi ja normipainoinen, lihaksikas. Minä syön vähemmän ja olen punkero.
Annan miehen syödä mitä tykkää, eihän se minun asiani ole sitä kontrolloida. Osaa kyllä huolehtia painostaan.
Miehille se on ihan normaalia syödä lihaa. Toisin kuin meistä naisista, niin aniharva miehistä on vegaani.
Tämä voi tuntua oudolta ja helposti järkyttävältäkin, mutta sellaisia miehet nyt vain ovat. Miehiä eivät niinkään kiinnosta eläinten oikeudet tai maapallon tulevaisuus ilmastonmuutoksen kourissa.
Meillä yleensä ruuassa on 1/4 lihaa ja loput kasviksia tai 1/4 lihaa ja hiilareita ja 1/2 kasviksia.
Liha on kevyttä, soosit ei
Vierailija kirjoitti:
Annan miehen syödä mitä tykkää, eihän se minun asiani ole sitä kontrolloida. Osaa kyllä huolehtia painostaan.
Tietysti on naisen asia kontrollida, mitä mies syö. Etkö ole oppinut palstalta mitään?
Tietenkin syö, mutta ei "oikeasti". Tämänhän halusit kuulla.
Enpä ole ajatellut ruokaa noin että on liha ja hiilari?
Miten vaikka äyriäiswok menee tuohon? Kaikkia ravintoaineita on
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ajatellut ruokaa noin että on liha ja hiilari?
Miten vaikka äyriäiswok menee tuohon? Kaikkia ravintoaineita on
Näin.. "hiilari" on laaja käsite. Samoin on "liha". Asioiden yliyksinkertaistaminen vie äkkiä hölmöyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Pastaa leivän kanssa?
Kyllä. Moni syö noin ainakin kertomansa perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin syö, mutta ei "oikeasti". Tämänhän halusit kuulla.
En ole onneksi noin typerä. :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä yleensä ruuassa on 1/4 lihaa ja loput kasviksia tai 1/4 lihaa ja hiilareita ja 1/2 kasviksia.
Mitä on ruokana? Meillä mies rakastaa maksulaatikkoa ja makaroonilaatikkoa, syön samaa ruokaa ukon kanssa mutta mies ei rehuja syö.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Useita viipaleita leipää per ateria, plus välipalaleivät. Lisäksi kahvilla pullaa, keksejä jne. useita kertoja päivässä. Mies on timmi ja normipainoinen, lihaksikas. Minä syön vähemmän ja olen punkero.
Välipalaleipä?
Perheessä kaikki on normaalipainoisia eikä lasketa mitään hiilareita ja lihoja.
Miten se kasvislasagnella toimii?
Minä ihmettelen jos ihminen ei syö joka päivä lihaa. Mitä ihmettä ihmiset niinä päivinä syö? Luulisi olevan nälkä koko ajan.
Pyrin syömään lihaa päivittäin, mutta hiilareita en aina syö paljoa tai joskus ollenkaan, kun ne turvottaa ikävästi mahaani riisiä lukuunottamatta.
m36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on ruokana? Meillä mies rakastaa maksulaatikkoa ja makaroonilaatikkoa, syön samaa ruokaa ukon kanssa mutta mies ei rehuja syö.
Vaikka kana-kasviskastiketta tomaattirisoton kanssa, hapankaaligulassia (lihana nauta/possu/tuoremakkara), papu-chorizopataa, peruna-kukkakaalicurrya (vegaaniruokaa), kalilaatikkoa, kasvisbolognesea/lasagnea, linssikeittoa, myskikurpitsakeittoa, kesäkurpitsakeittoa, shepherd's pie kukkakaalimuussilla jne.
Keitot yleensä lounaana.
Tottakai.