Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin juuri kaverilta vloppuvierailulta ja vaatteissa kamala haju..

Vierailija
14.10.2013 |

Olin tosiaa kaverin tykönä vlopun. Nukuttiin kaverin lapsen huoneessa. Kotiin ku tultiin niin koko laukku ja vaatteet haisi iha ummettuneelle,semmoselle "vanhalle mummolalle". Hometta? Kaveri ei taia ite haistaa sitä hajua ja kaiken lisäksi kaverin lapsi nukkuu siinä huoneessa. Pitäsköhä vihjata kaverille, mahtaa vaan suuttua. Mä oon kaiken lisäks iha tukossa ja rintakehään sattuu aiva hitosti.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestuttavani talossa, joka on rakennettu 90-luvulla ja vieläpä energiatehokkaaksi taloksi, on myös ihmeellinen, ummehtunut  haju. Olen puhunut siitä hänelle. Itse haistan sen aluksi, mutta ilmeisesti totun, koska möyhemmin en tunnista enää tuota ummehtunutta hajua. Vaatteihin se kyllä jää. Erikoista on se, että talo on rakennettu kaiken sääntöjen mukaan. Mitään oireita minulla ei ole ollut. Siellä on ilmastointi yms., joten en saa aina edes tuulettaa ikkunoiden kautta.

Koskaan en tekisi tuollaista taloa.

Vierailija
62/62 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestuttavani talossa, joka on rakennettu 90-luvulla ja vieläpä energiatehokkaaksi taloksi, on myös ihmeellinen, ummehtunut  haju. Olen puhunut siitä hänelle. Itse haistan sen aluksi, mutta ilmeisesti totun, koska möyhemmin en tunnista enää tuota ummehtunutta hajua. Vaatteihin se kyllä jää. Erikoista on se, että talo on rakennettu kaiken sääntöjen mukaan. Mitään oireita minulla ei ole ollut. Siellä on ilmastointi yms., joten en saa aina edes tuulettaa ikkunoiden kautta.

Koskaan en tekisi tuollaista taloa.

Nyt eu yrittää saada läpi direktiiviä että pitäisi rakentaa talot vieläkin energiatehokkaammiksi  lisäämällä villaa. Jos tää hömpötys menee läpi niin lisää kosteusongelmia tiedossa 70 luvun malliin kun rakennettiin muovipussitaloja. eiköhän täällä olla laitettu eristeet mitä pystytään koska lämmittäminen on kallista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi