SORMUSTESTI
Onko sulle ja/tai tuttavillesi tehty sormustesti? pitikö paikkansa?
Miten vaikuttaa keskenmenot?
Mulle näytti poika, poika ja tyttö. Pojat jo on..
Kommentit (15)
Se näytti että ensin tulee poika, sitten kaksoset. Poika on jo :)
Viipero
että mikä tämä tämmöinen sormustesti on?? :O
Suan ja Nuppu 28+3
pyörivä liike näytti tyttöä ja ees taas heiluva poikaa..? Mut mites ne kaksoset näkyy!?
Mä olen pujottanut sormuksen lankaan (jotkut hiukseen). Sormuksella kosketetaan rannetta, ja asetetaan sen jälkeen ranteen yläpuolelle roikkumaan. Jos sormus alkaa pyöriä, kertoo se tytöstä, jos heilua ees taas, kertoo se pojasta. Pyörimisen tai heilumisen jälkeen kosketetaan uudelleen rannetta ja aloitetaan alusta niin monta kertaa kunnes sormus ei enää liiku ranteen yllä. Kaksosten näyttämisestä en tiedä.
mutta eri sukupuolta olevat näkyy niin, että liike vaihtuu kesken kaiken toiseksi. niin ainakin mulla: tyttö ja poika. Tosin sormus näytti toisin päin: poika ja tyttö.
=)
kun näyttää molempia mutta vain yksi on tulossa? =)
hauskoja tällaiset.. :)
Mulle on joskus tehty tuo testi, ja sen mukaan saisin 9 lasta! :) Kaks ensimmäistä pitäs olla tyttöjä ja sitte poika, enempää en muista. No, ensimmäistä yritetty kohta vuosi, eikä oo ainakaan vielä tärpänny.. Kiirettä alkaa kohta pitää, jos yheksän pitäs kuitenki saaha. ;)
Mutta hauska testi joka tapauksessa. :)
... mutta tuo testi näyttää mulle AINA poika, tyttö, poika, poika, tyttö. Minusta on uskomatonta, että se liikkuu aina samalla tavalla ja sitten viidennen jälkeen ei liiku enää yhtään. Testin minulle on tehneet muut ja itsekin olen kokeillut. AINA sama tulos. :O
Kun vain saisi se esikoinen alkunsa, niin voisi nähdä edes ensimmäisen kohdalta miten käy. :)
Ja noista, että jos näyttää mullekin viittä lasta, niin eihän se oo sanottua, jos itse lopettaa niiden tekemisen ennen sitä. ;) Että viis vois tulla, jos vain antaisi tulla tai olisi aloittanut ajoissa. ;)
On se jännä testi. Muutamat olivatkin jo kertoneet testin totensapitämisestä, mutta lisääkin olisi kiva kuulla! :)
- Paaru, kp 26/27-29, yk10
Minulle näytti vain hyvin heikosti kahta tyttöä. Ei siis pyörinyt kuin hieman. Nämä kaksi tyttöä meiltä löytyy jo. Lisää vaan tekisi niin mieli =)
Vauvakuumeisena päätin heti kokeilla ja testi näytti poikaa ja tyttöä. Saapa nähä, poika jo on ja haaveissa toinen lapsi. Kahden jälkeen se sormus ei enää inahtanutkaan. Aikoinaan ennustajakin on mulle sanonut että saisin kaksi lasta. Mielenkiinnolla jään odottamaan pitääkö testi tulevaisuudessa paikkansa :)
Mä oon testannu ton niin että on pidetty kämmenselän päällä ja äsken kokeilin tota rannejuttua niin oon täällä ihan äimänä kun tuli siitäkin sama tulos! Aina sama 1 tyttö (keskenm) 3 poikaa (joista 1 kesken) ja vielä pitäs tulla tyttö ja poika...
Teetätin myös anopilla ja silläkin piti paikkaansa 4 poikaa (1 kesken)
hänelle se tehtiin joskus ja sormus näytti tyttö, poika, poika, tyttö.
no ensimmäinen meni kesken se oli tyttö sitten syntyin ensimmäinen poikamme ja parin vuoden päästä toinen poika syntyi. vuoden päästä siitä meni taas kesken tyttö. itselleni en ole ikinä kokeillut..en ole taikauskoinen mutta toisaalta mietityttää just jos ei näyttäisi kuin neljä lasta niin kyllähän se masentaisi.
Jännä lukea täältä, kuinka hyvin sormustesti onkaan monen kohdalla toiminut.
Minulle tehtiin testi parisen vuotta sitten, jolloin oli yhden tytön äiti. Näytti siis : tyttö, poika, poika, tyttö. Vuoden päästä siitä, syntyi poika.. Tähän asti siis toiminut :o)
Mun kaveri kummasteli, kun kerron testistä, että senhän pitäisi näyttää samaa aina pariskunnille olettaen, että tekevät lapset yhdessä. Kaveri kysyi, että ootkos tehny siis miehellesi. Vastasin, että en, mutta heti illalla kotona tein myös miehelle.
JA MITÄ IHMETTÄ??! :O
Miehelle testi näytti tyttö tyttö tyttö poika tyttö poika poika tyttö.
Miehellä on jo edellisestä liitostaan kolme tytärtä ja minulle testi on vuosia siis näyttänyt tuon poika tyttö poika poika tyttö -järjestyksen. Eli ainakin nuo ensimmäiset kolme lasta näytti testi miehelle ihan oikein.
Mulla ei siis ole lapsia, joten ainakin järjestys meidän kohdalla on sama. :O Kertakaikkisen outoa! :)
Nyt haaveilemme siis ensimmäisestä yhteisestä, onkohan hän sitten se poika... ?? :)
- Paaru
on testannut tuota sormustestiä ja sai tuloksesksi kahdet kaksoset (en tiedä onko järjestys sitten ollut oikea). Siis sormustesti näytti ihan oikein, tuloksena minä&siskoni sekä kaksospikkuveljet.
Silloin ei ollut uskoa tulosta, mutta jälkeenpäin on tuota naureskellut :)