Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vihdoin REHELLINEN GALLUP KARVOITUKSESTA, kaikki vastaamaan!

Vierailija
26.09.2013 |

Haluan tietää totuuden. Saunon harvoin muiden kuin miesten kanssa enkä käy uimaloissa. "Kaikilla" on muka posliini, onko todella näin??? Eli kerrohan nyt itsestäsi seuraavat asiat:

Sukupuoli, ikä ja alapään karvat (täysin paljas, pieni kolmio tms, siistitty/lyhennetty kauttaaltaan, vain sivuilta siistitty, vapaana rehottava puska)

Minä aloitan:

-nainen

- 34 v.

- siistitty kauttaaltaan

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 34, täysin naturelli. Ajoittain leikkaan saksilla "kesätukan", mutta pitempikin malli on nätti.

Vierailija
62/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen
23v
Iso kolmio, aivan mustat karvat :P ja omasta mielestä pilluni on sen verran.. Hmm.. Muheva ettei todellakaan sovi posliini. :D viihdyn paljon paremmin karvoilla kuin kokonaan ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N21, joskus posliini, joskus siistitty, joskus luonnontilassa. Fiiliksen mukaan, en ota paineita karvoistani :)

Vierailija
64/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:33"]

nainen 46-v., sivuilta siistitty kolmio.

[/quote]

Kun täällä on usempaan kertaan tämä malli ollut esillä, niin voisitteko tarkentaa, että tarkoittaako sivuilta siistitty reisien sheivaamista (bikiniraja), kavennettua kolmiota, vai pillun ympäristön sheivaamista, eli pillun päälle jätettyä kolmiota.

Tätä siis kysyi karavaisia naisia rakastava mies, jonka mielestä reisien sheivaaminen ja hieman kavennettu mallikin suht ok, mutta kaikki mallit, joissa pillun kohta sheivattu, suorastaan rumempia kuin poslari, riippumatta siitä, onko pillun päälle jätetty tuuhea kolmio, vai ainoastaan kiitorata.

Tuntuu, että lähes kaikki tässäkin ketjussa, jotka väittävät, että heillä on karvainen pimppa, sheivaa pillun ympäristön, mutta jättää sen yläpuolelle erinäisen määrän karvaa. Ei, sellainen ei ole karvainen pillu, vaan karvaisessa pillussa on karvat nimenomaan pillun ympärillä!

Vierailija
65/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 21 v.
-
Posliini, sokeroituna
-
Minä ja miehemme kummatkin pidämme minulla enemmän posliinista (kaikki karvat pois paitsi kulmat ja hiukset -periaatteella) Miehellä tosin siistitty, muutaman millin pituinen karvoitus :) enkä ymmärrä alapeukkuja, joita posliinit saa.

Vierailija
66/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:29"]N37, sokeroin kaikki paitsi edessä pieni tupsu. En edes tiedä mitä tämä "siistiminen" on? Jotain saksilla nyrhimistä lyhyemmäksi sängeksi vai mitä?
[/quote]

Ajan ladyshaverilla tasamittaiseksi kauttaaltaan. En anna rehottaa.
[/quote]

Miksi alapeukut? Sillähän tulee tosi nätti karvoitus, silloin kun karvat ei kasva mitenkään reisiä pitkin vaan nätisti häpykummulla.

Vierailija
67/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen
18v
Posliini

Vierailija
68/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nainen

-19v

-Kun tiedän, että tulen harrastamaan seksiä niin kiitorata tai posliini. Muuten annan kasvaa ja rehottaa, koska kutittaa niin saakelisti kun kasvaa takaisin ja iho tykkää, kun ei ole koko ajan sheivaamassa pois.
Ja kyllä, tiedän aina jos tulen harrastaan seksiä ja minulla on myös aina sheiveri mukana - jos tulee yllättävä tapaus.
Minulla kasvaa sänki jo heti seuraavana päivänä, joten sheivaus minulle tuskaa.

Vierailija
69/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:24"]

Nainen, 31v

Sheivaan sivut ja alaosan, kummulla kolmio.

Mä en tajua, miten te jotkut saatte ihonne näppylöille? Kait tajuatte, että se karva kuuluu ensin "lämmittää" (eli suihkun päätteeksi vasta sheivata), laittaa sheivaamiseen tarkoitettua vaahtoa ja vaihtaa säännöllisesti se terä? Sitä samaa terää ei todellakaan käytetä vuodesta toiseen :D

Ja posliini, se kuuluu lapsille. Irstasta jos aikuisella sellainen.

[/quote]

Tajuan kyllä sheivaamisen salat, muttakun alapään iho on niin herkkä, ettei kestä jatkuvaa sheivailua. Sänki taas kasvaa jo seuraavana päivänä ja kutittaa niin maan perhanasti kasvaessaan :(

Vierailija
70/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 23:20"]

-Nainen -19v -Kun tiedän, että tulen harrastamaan seksiä niin kiitorata tai posliini. Muuten annan kasvaa ja rehottaa, koska kutittaa niin saakelisti kun kasvaa takaisin ja iho tykkää, kun ei ole koko ajan sheivaamassa pois. Ja kyllä, tiedän aina jos tulen harrastaan seksiä ja minulla on myös aina sheiveri mukana - jos tulee yllättävä tapaus. Minulla kasvaa sänki jo heti seuraavana päivänä, joten sheivaus minulle tuskaa.

[/quote]

Miten pillunkarvasi liittyy seksiin?

t: mies

Vierailija
71/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika

18v

täysin posliini

Vierailija
72/148 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N23, posliini
Tosin nyt olen käynyt vähän laiskaksi

Vierailija
73/148 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

24v

Luonnontilassa, luonnostaan vähäkarvainen ei mikään tuuhea puska.

Vierailija
74/148 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 40v luonnontilassa, mutta luonnostaan kullanvaalea, pehmoinen ja harva karvoitus. Ei tarvetta lyhentää. Peilistä katsottuna näyttää posliinilta, niin harvaa karvoitus on. En ajele myöskään kainaloitani. Niissä kasvaa pari kullanvaaleaa karvaa, jotka saa tarvittaessa nyyppäistyä käsin irti.  Säärikarvat höylään kerran kesän alussa, ne ovat jostain syystä tummemmat kuin muu karvoitus. Mutta harvaa sekin, ei mitään turkkia jaloissakaan.

Mieheni 42v ajaa kaikki pois. Hänkään ei ole luonnostaan kovin karvaista sorttia, mutta ajaa kainalot, sääret ja alapään kokonaan puhtaaksi.

Vierailija
75/148 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 22 ja on aina karvoja, mutta siistiin

Vierailija
76/148 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 20 vuotta, posliini.

Vierailija
77/148 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 24v siisti kolmio päällä, bikinirajat ja huulet ajeltu

Vierailija
78/148 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N23 posliini

Vierailija
79/148 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 26v, jolla todella runsas ja tumma, rehoittava karvoitus

Laiskuuttani en jaksa sheivailla säännöllisesti. Herkän ihon vuoksi paikatkin ärtyy. Annan siis useimmiten puskan rehottaa luonnontilassa. Liian tuuheaksi kasvanutta siistin vähän saksilla.
Julkisesti näyttäytyessä sheivaan vähintäänkin bikinirajat, toki myös silloin tällöin kokonaankin mieheni iloksi, paitsi tykkään jättää häpykummulle pienen "karvatupsun", sillä pelkkä musta sänki näyttää mielestäni kovin törkeältä (joka kohdallani näkyy jo 1-2 päivän sisällä sheivaamisesta).
Sama säärikarvojen kohdalla. Kukaan tuskin uskoisi näin karvaiseksi apinaksi päällepäin :D

Vierailija
80/148 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

23v

Posliini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä