Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vihdoin REHELLINEN GALLUP KARVOITUKSESTA, kaikki vastaamaan!

Vierailija
26.09.2013 |

Haluan tietää totuuden. Saunon harvoin muiden kuin miesten kanssa enkä käy uimaloissa. "Kaikilla" on muka posliini, onko todella näin??? Eli kerrohan nyt itsestäsi seuraavat asiat:

Sukupuoli, ikä ja alapään karvat (täysin paljas, pieni kolmio tms, siistitty/lyhennetty kauttaaltaan, vain sivuilta siistitty, vapaana rehottava puska)

Minä aloitan:

-nainen

- 34 v.

- siistitty kauttaaltaan

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

24v

Ajelen ehkä n. kerran viikossa muuten pois, mutta jätän kiitoradan/pienen kolmion. Eli hetken on aina lyhyt karvoitus kauttaaltaan.

Vierailija
142/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:24"]

Nainen, 31v

Sheivaan sivut ja alaosan, kummulla kolmio.

Mä en tajua, miten te jotkut saatte ihonne näppylöille? Kait tajuatte, että se karva kuuluu ensin "lämmittää" (eli suihkun päätteeksi vasta sheivata), laittaa sheivaamiseen tarkoitettua vaahtoa ja vaihtaa säännöllisesti se terä? Sitä samaa terää ei todellakaan käytetä vuodesta toiseen :D

Ja posliini, se kuuluu lapsille. Irstasta jos aikuisella sellainen.

[/quote]

Eiköhän se ole aika yksilöllistä miten kenenkin iho reagoi ajeluun. Toki oikeat konstit auttavat asiaa, mutta loppupeleissä ratkaisee ihotyyppi. Jos iho ei ajelua kestä, ei kannata paljon ajella. Toki silloinkin voi lyhentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 39v.

Kauttaaltaan lyhennetty/siisti karvoitus, sheivaan tai otan epilaattorilla pois vain karvat, jotka näkyisi bikinien/pikkuhousujen alta.

Olen kokeillut lyhyen ajanjakson joskus 15v sitten sheivata "posliiniksi". Oli huono kokemus; sänki kasvoi päivässä, kutitti, paikat hankautui, näytin mielestäni alapäästä jotenkin "surkastuneelta", kun eihän aikuisen naisen pimppi ole enää sellainen pullea ja kimmoisa, hirveät karvatuppitulehdukset piinasi.

Vierailija
144/148 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

38v. nainen, bikinirajat siistitty

Vierailija
145/148 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
146/148 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v nainen. Yleensä posliini (:

Vierailija
147/148 |
20.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 42 v, luonnontilainen puska, bikinirajat trimmaan, jos olen menossa uimaan, eipä juuri muuten. Joskus harvoin siistin enemmän.

Vierailija
148/148 |
07.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42, täysin posliini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä