Nyt vihdoin REHELLINEN GALLUP KARVOITUKSESTA, kaikki vastaamaan!
Haluan tietää totuuden. Saunon harvoin muiden kuin miesten kanssa enkä käy uimaloissa. "Kaikilla" on muka posliini, onko todella näin??? Eli kerrohan nyt itsestäsi seuraavat asiat:
Sukupuoli, ikä ja alapään karvat (täysin paljas, pieni kolmio tms, siistitty/lyhennetty kauttaaltaan, vain sivuilta siistitty, vapaana rehottava puska)
Minä aloitan:
-nainen
- 34 v.
- siistitty kauttaaltaan
Kommentit (148)
N26, yleensä oon posliini, joskus harvoin on kiitorata tms. Puska ei oo koskaan.
-nainen
-39v
-täysin luonnonvarainen majava, mutta erittäin ohutturkkinen sellainen. karvoituksenin on niin vähäinen että asiaa tuntematon luulee sitä varmasti parturoidun. Valitettavasti alapään lisäksi myös yläpäässä on melko harva hattara. Pari kertaan olen vähän höylännyt bikinirajaa vaikka siihen ei olisikaan tarvetta ja kummallakin kerraalla karvatuppiin on tullut kutiava ihottuma, en koske enää.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:37"]
nainen
37 v.
lyhyeksi leikattu ja sivuilta siistitty.
[/quote]
Minulla sama vastaus, paitsi että tasan 10 v nuorempi :)
Nainen, 17, posliini mitä nyt joskus ehtii kasvaa enne seuraavaa sheivausta/vahausta.
Nainen 35, todellinen luonnollinen majava. Satunnaisesti siistin bikinirajat
Nainen, 42, sivuilta kavennettu, mutta ei aivan kiitorata. Myös ylhäältä sheivattu pari senttiä pois ja lisäksi jäljelle jääneet karvat saksilla leikattu noin 1 cm mittaiseksi. Siisti ja huoliteltu. Pari kertaa viikossa trimmaan. Mulla on aivan kamala olo, jos ehtii kasvaa esim 3 viiikkoa niin, että en tee mitään.
N33, edessä kiitorata, muuten kauttaaltaan karvat pois. Näin ollut jo vuosia.
ap, Mikä ihmeen siistitty kauttaaltaan?
Nainen 37, luonnontilainen majava. Joskus bikinirajoja siistinyt mutta luovuin siitä kun karvat kasvoivat vain paksummiksi.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 15:06"]
Ikää 41v. Kainalot ajeltu, alapäästä lyhennetty karvoja ja reisille leviäviä ajeltu. Karvoitus harmaahkoa ja harvaa; ei valitettavasti saa kivaa kiitorataa :)
[/quote]
sama paitsi ikä 22!
nainen
25
luonnollinen tuuhea karvoitus
- en näe syytä siistiä
Häppärit ja bikinirajat ajelen kokonaan, eteen jätän siistityn kolmion. N33
nainen
26v
tuhero, paitsi kerran puolessa vuodessa vahaus ja jonkin sorttinen kolmio.
poikaystävän kanssa saadaan paljon vitsejä mun karvabeaveristä :P
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 20:29"]N37, sokeroin kaikki paitsi edessä pieni tupsu. En edes tiedä mitä tämä "siistiminen" on? Jotain saksilla nyrhimistä lyhyemmäksi sängeksi vai mitä?
[/quote]
Ajan ladyshaverilla tasamittaiseksi kauttaaltaan. En anna rehottaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 21:24"]
Mä en tajua, miten te jotkut saatte ihonne näppylöille? Kait tajuatte, että se karva kuuluu ensin "lämmittää" (eli suihkun päätteeksi vasta sheivata), laittaa sheivaamiseen tarkoitettua vaahtoa ja vaihtaa säännöllisesti se terä? Sitä samaa terää ei todellakaan käytetä vuodesta toiseen :D
[/quote]
No voit tulla kattomaan jos noin ihmetyttää ja oikein tarkastaa tekniikan ja välineet. Myös ammattilaisella tehty vahaus aiheuttaa saman reaktion. Sokerointia testaan seuraavaksi.
N32 ja siistin kaikkialta. Välillä puoliposlari kun oikein villiksi heittäydyn.
N42 ja nypin käsin mitä nypin. Jos olen motivoitunut, nypin kaiken pois kunnes olen posliini. Yleensä en ole yhtään motivoitunut, joten nypin sen verran kuin sattuu huvittamaan, mikä ei johda mihinkään säännölliseen kuvioon.
posliini on kauhea erityisesti miehillä. sori ot.