Nyt vihdoin REHELLINEN GALLUP KARVOITUKSESTA, kaikki vastaamaan!
Haluan tietää totuuden. Saunon harvoin muiden kuin miesten kanssa enkä käy uimaloissa. "Kaikilla" on muka posliini, onko todella näin??? Eli kerrohan nyt itsestäsi seuraavat asiat:
Sukupuoli, ikä ja alapään karvat (täysin paljas, pieni kolmio tms, siistitty/lyhennetty kauttaaltaan, vain sivuilta siistitty, vapaana rehottava puska)
Minä aloitan:
-nainen
- 34 v.
- siistitty kauttaaltaan
Kommentit (148)
Tuuhea pörrö edessä, värjätty turkoosin siniseksi.
N23, kaikki pois.
Karvat on mun mielestä rumia, en tiedä olisinko toista mieltä, jos "muoti" olisi eri. Mulla on vieläpä tosi runsas ja tumma karvoitus. Tosin esim. nyt, kun kyseistä aluetta ei näe muut kuin minä, on sänkeä.
Ja mulle on noin muuten ihan sama millainen muiden karvoituspolitiikka on, itse asiassa jopa ihailen niitä, jotka ei lähde "miehen takia" ajelemaan, vaan tekevät just niin kuin itse tykkäävät.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 14:56"]
- nainen
- 39 v.
- karvoitus yleensä luonnontilassa, mutta luonnostaan vähäkarvainen (ei siis mallia "majava", jos olisi, siistisin kyllä enemmän)
[/quote]
Kuva olis kiva? :P
nainen 46-v., sivuilta siistitty kolmio.
- nainen
- 36 v.
- siistitty, eli jalkovälistä höylällä ajeltu, bikinirajat siistitty, muuten kasvaa suht vapaasti
nainen
37 v.
lyhyeksi leikattu ja sivuilta siistitty.
-mies
-43v
-joskus olen vähän harventanut viidakkoa, en kuitenkaan ajallut kaikkia pois, en kehtaisi mennä työkavereiden kanssa saunaan posliinina, eikä vaimokaan kuulema siitä tykkäisi (hän myös ns. karvalakkimallinen)
Mies 45
Sentin kiitorata,
muuten plain
aina valmis :-)
N21 posliini, kerran viikossa ajelen
Nainen
31 v.
Sivuilta siistitty (kesäisin kauttaaltaan siistitty)
Tumma ja karvainen
Nainen, 31v, ei kovin paksua ja tuuheaa kasva joten välillä sivut siistin ja lyhennän loppupäästä.
Posliini on karmea, tulee pikkutyttö mieleen. Ällöttää kun 60v tätini mainostaa ajelevansa posliiniksi. Aiemmin miestäni vähän kiehtoi karvaton nainen mutta nyt kun vaihtelee tyttölapsemme vaippoja niin eipä kiehdo enää.
Edestä lyhennetty ja trimmattu kolmion ja kiitoradan välimuotoon, sivuilta kokonaan karvat pois, samoin jalkovälistä.
Nainen, 31v
M50
190 /90
20 cm posliini ja pitää mehukkaista posliinipiirakoista
- sivuilta sheivattu ja kiitoradasta leikattu, millin pituinen. En ole luonnostanikaan rämemajava
- olen 47-vuotias ja toiminut näin 30 vuotta
- 59 vuotias setämies.
- Vulva-symboliin muotoiltu tuheropensas vieterin yläpuolella etupepussa.
- mies
- 49 v.
- posliini