Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt nyt lahes 2 vuotta toita yrittajana, tyopaivat venyvat monesti n.12-16 tuntisiksi ja nyt mies valittaa, etten tee mitaan ja etten ansaitse tarpeeksi.... :(

Vierailija
22.11.2007 |

Tulot koulutukseeni nähden ovat hyvät - joskus jopa aivan huiput. Mies itse on työtön, mutta olettaa silti, että työni lisäksi kannan päävastuun myös lapsista ja kodista. Täytyy sanoa, että vaikka olen aika hyvä organisoija, ei aika tahdo millään riittää. Alan olla " aika" lopussa, kun en saa mitään arvostusta, vaikka olen jo pitkään täysin elättänyt meidät - ostanut asunnon ja auton yksin jne.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mies ja luulet, että naisten tehtävä on tyhjentää miesten palleja? Miehilläkin on kaksi kättä ja vapaasti käytössä oleva rajaton mielikuvitus, jotta voi iloitella itsekseen, jos hänen ja vaimon tarpeet ei vaan satu kohtaamaan.

Vierailija
22/23 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap on esim kampaaja, kosmetologi tms. niin vaaditaan kyllä sellaista erityisosaamista, mitä ei kuka vain voi tehdä. Pienessä yrityksessä ei kannata palkata esim siivoojaa, kuin lyhyeksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjanpitoa, asiakkaiden hankkimista ja kontaktointia, muistipanojen koostamista, tulostusta ja arkistointia? Yleensä aina omaa työtaakkaa voi helpottaa jakamalla jotenkin. Mieti, mitkä ovat osaamisesi ydinkohdat ja firmasi ne paikat, jotka sinun pitää yksin tehdä. Mieti, mitä miehesi voisi nopeasti opetella. Ehkä teistä voisikin tulla myös työkumppanit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi