Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4kk vauvalla kakan seassa pieniä vaaleita palloja?

Vierailija
21.11.2007 |

Kakka muuten suht kiinteää ja vaaleanruskeaa, välillä kellertävää tai vihertävää. Seassa on kumminkin jotain pieniä palloja? Ihankun munia, väriltään beigejä tai vaaleita. Vauva ei saa vielä kiinteitä ruokia vaan on korvikkeella.

Mitä nämä " pallot" ovat?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luulevat provoksi.

Ihan normaalia taitaa olla se kakka.

Vierailija
2/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä se ei nyt vaan imeydy kunnolla. Onko ollut vatsatautia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko syönyt/juonut vain maitoa? rintaa tai korviketta?

Vierailija
4/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä " palloa" painaa niin se rikkoontuu heti, pumpulipuikolla kokeilin. Ei siis ole kova!

Vierailija
5/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ne on sellaisia beigejä, eli erottuu väriltään muusta kakasta. Sen " pallon" saa pumpulipuikkoon mutta jos sitä painaa niin hajoaa heti samanlaiseksi kakaksi kun muukin, mutta poikkeaa väriltään. Palloja on jotain 5-10 aina vaipassa. Ja ne on tosiaan sellaisia vauvan pikkurillinpään kokoisia.

Vierailija
6/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vauvan kakassa oli usein. Ei syönyt tuttia ja söikin sitten liikaa maitoa ja kun ei myöskään puklaillut, kakkasi monta kertaa päivässä.

Vierailija
7/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykin neuvolassa kysyä huomenna.

Vierailija
8/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

22. Onko ne pallot minkä kokoisia ja erivärisiä kun se muu kakka? Ja onko ihan selkeitä erillisiä palleroita?

Vierailija
9/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään oikeasti tietoa tästä?

Toisekseen en ole kyllä syönyt muuta kalaa kun kalapuikkoja nyt 4kk aikana.

Vierailija
10/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä on aika paljo aina yhdesä kakassa. onhan vastasyntyneelläkin ryynejä kakassa. se on kai jotain maidon jäämiä. niin mä ainakin olen aina aatellut.

t:22

Vierailija
11/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anna noiden matoviestin olla :o) eli älä hätäile äläkä turhaan kysele neuvolassa, koska siinä kakassa ei tosiaan ole mitään vikaa.

Vierailija
12/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota asia puheeksi neuvolassa.. ja paina päälle että saat lapsesi maitoaltistukseen.. meillä ei äitiä kuunneltu vaan piti tehdä 2 sairaalareissua ennen kuin pääsi maitoaltistukseen..

Vierailija
13/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä sinuna huolestuis, soita kuitenkin omaan neuvolaan heti huomenna.. en kyl uskokkaan et ne vois jotain munia olla

ja muka matotautia...loisia... kaikkea ne keksiikään..

jos tenavakin syö pelkkää maitoa ja hänhän on 4kk...

mielesi vain pahoitat nuista muitten vastauksista..

Vierailija
14/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakassa raejuuston näköisiä kökköjä. Neuvolassa sanottiin että on sulamaonta (?) maitoa. Eli vauva saanut paljon maitoa, normaali ilmiö. Älä välitä noista mato-jutuista.

Vierailija
15/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei myöskään pelkkä selkeä merkki siitäkään.

Vierailija
16/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niinkun sanoin niin lohta olen syönyt viimeksi varmaan vuosi sitten! Seitä pakasteesta ja kalapuikkoja!

Vierailija
17/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vauvan kakassa on tälläisiä >> ------------- näin ohuita " limaisia" 2-3cm pitkiä läpinäkyviä juttuja! Mitä ne voisi olla? Vai onko vain jotain limapitkuloita? Joskus kakassa niitä enemmän joskus vähemmän. Yleensä ihan kakanseassa ja kun vaipan pistää " kiinni" ja avaa vaipan niin ne yhdistää tavallaan sen kakan ja katkeaa. Onko nämä matoja sitten?

Vierailija
18/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ohuita.

Vauva on pulautellut aina. Ei ole mahavaivoja. Kakkaa kerran päivässä. joskus pitää tauon ja välillä saattaa tulla kahdesti, mutta yleensä vain kerran päivässä tulee kakka. -44-

Vierailija
19/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEESTI, meidänkin kaikkien neljän lapsen kakassa oli vauvana sellaisia palleroita, ja luulin niitten kyllä sinne kuuluvan. vauvan kakkahan on sellaista " ryynimäistä" . ihan terveitä noi kaikki on, ei edes allergioita ole eikä ole ollut

Vierailija
20/45 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman viikon olen vauvan kakkaa seurannut, vauva kohta 5kk ja on saanut vain muutaman kerran soseita.

Pitäisikö minun mennä neuvolassa käymään? Voiko vauvan kakassa olla tälläisiä limanuljaskoita? Mitä ne on? -44-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan