top 5 miten saada omalta vaimolta pyytämättä
Eli mitä miehen pitää tehdä paivän aikana, jotta illalla vaimo ehdottaisi seksiä ?
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Täysin väärä lähtökohta tähän asiaan mieheltä miettiä mitä pitää tehdä saadakseen seksiä vaimolta. Nussikaa ne vaimot tyytyväisiksi muutaman kerran viikossa, huomioikaa muutenkin, kuunnelkaa ja kertokaa omasta päivästänne niin jaksaa vaimo hoitaa pyykkäämiset ja siivoamiset hymyssä suin. Ite saa levätä töitten jälkeen ja leikkiä lasten kans.
näilläkään ei ole mitään tekemistä jos koppa ailahtelee. on ne niin monimutkaisia nuo jotkut naiset.
Täällä siihen ei paljon vaadita. Oon tosi helppo ja kiimainen aina. Ei tarvii kuin jotain tuhmaa puhua päivän aikana tai koskea oikeista kohdista niin olen valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrassaan uskomatonta kuinka rumasti täälä puhutaan omista vaimoista, pientä kunnioitusta pliis...
esim m40Niinpä. Ja jos on niin @aska vaimo niin miksi mies ei lähde kun on kerran niin onneton?
Eipä se siitä parane. Kerta vuoteen oli oikeastaan maksimi sinkkuna kun sai tai oli edes treffejä.
Miksi aina on oletus että miehen pitää tehdä jotain saadakseen seksiä?
Asetelman voisi kääntää toisinpäin, mitä naisen tulee tehdä saadakseen seksiä?
Moniko nainen hieroisi hartioita, siivoaisi kodin, ja veisi ulos syömään, jotta saisi illalla seksiä mieheltään?
Seksistä tehdään parisuhteessa kauppa tavaraa ja sitä se ei ole.
t. Oma-aloitteinen avovaimo 43v
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen hieroisi hartioita, siivoaisi kodin, ja veisi ulos syömään, jotta saisi illalla seksiä mieheltään?
Meillä se olen minä joka joutuu tekemään työtä että saa seksiä. 🙄 Vähän joudun leikkimään parempaa vaimoa kuin olen ja viettelemään miestä, että se syttyy. Mulla on itsellä pillu märkänä koko ajan, mutta mies pärjää vaikka pari viikkoa, jopa kuukauden ilman. 😣
Olisihan se käsittämätöntä jos tuntisi itsensä halutuksi. Siis niin ettei halu olisi kiinni siitä onko tiskiä vai ei. Ihan oikeaa halua joka olisi suurempaa kuin ajatus tiskeistä.
Se olisi miehenä upeaa, edes kerran 25v, kokea.
Kotitöitä teen sen minkä ehdin ansiotöiltäni. Hieron ja hellin aina kun tilaisuus. Seksi on jos teen itse aloitteen, mutta 25v aloitteen tekijänä alkaa ahdistaa.
Kyllä minä olen saanut vongata mieheltä monta kertaa, jopa itku kurkussa. Älkää miehet aina kuvitelko, että stereotypiat olis totta, eivät ne ole. Naiset vaan tyypillisesti eivät kertoile näistä, ja siihenkin on syynsä; haluava nainenhan on aina ollut huono nainen. Ja tätä nimenomaan miehet itse ovat olleet julistamassa. Vasta vanhempana olen itsekin päässyt tästä lieastairti! Nyt ei ole estoja, toivottavasti saan kauan nauttia seksistä kuten haluan ilman minkäänlaista häpeää.
Onpa teillä surkeita miehiä. Mä teen ton kaiken, mutta peitto ei heilu siltikään.
Vierailija kirjoitti:
Onpa teillä surkeita miehiä. Mä teen ton kaiken, mutta peitto ei heilu siltikään.
Sama! Nyt jo 9 kk ilman mitään, ei halia, ei pusuja, ei seksiä… mies lopetti kaiken kuin seinään. Ei halua puhua tms. Aikoinaan on reissuissa käynyt mm. seksiväline kaupoissa, työreissuilla yökerhoissa tanssimassa muiden naisten kanssa, pikkujouluissa muita tanssitellut…ei koskaan mun kanssa, vaikka olen pyytänyt.
Niin, ja minä olen kyllä ollut se aktiivinen, mutta kun miehen pitää huonon itsetunnon vuoksi ” saalistaa”!
Näillä mennään, mutta ei kauaa. Tulee olemaan yllätys kun häivyn. Siinähän sitten runkatkoon nettipor… kuten tekee nytkin.
Sen päivän kun näkisi, että vaimo ihan omasta aloitteesta pyytäisi seksiä tai kävisi kiinni seksi mielessä. Ei varmasti tule tapahtumaan ainakaan tässä avioliitossa. Olen lakannut jo tekemästä mitään sirkustemppuja mitä mainostetaan, että tee kaikki kotityöt niin saat seksiä joka ilta. Ei todellakaan auta. Saat vaan tehdä kaikki kotityöt ja ”miesten työt” eikä peitto heilu yhtään enempää. Sanoisin että ehkä jopa vähän vähemmän. Mutta sehän onkin tätä tasa-arvoa se. Ei saa miettiä toisen tarpeita eikä haluja, toteutetaan vaan omia.
Sitten ihmetellään miksi ihmiset eroaa niin paljon. Johtuu siitä kun ei oteta toisen tarpeita eikä haluja huomioon. Enkä sillä sano etteikö saisi erota. Pitääkin erota jos toisella osapuolella ei kiinnosta sinun halut eikä tarpeet.
Haluaisin joka päivä. En tarvitse mitään noista alkupuolella luetelluista asioista. Miten saisi miehen haluamaan?
Ja en ole lihava yms. Saan jatkuvasti huomiota muilta miehiltä, oma vaan on haluton.
En vuosiin katsellut muita miehiä. Nykyään tuntuu että en saa silmiä irti komeista hyväkroppaisista miehistä. Katse harhautuu myös miesten housunpullotuksiin.
Ai hitto kun oon kateellinen että on miehiä jotka odottaa pääsevänsä paneen vaimoa. Oon se vaimo joka haluais ehkä jopa päivittäin ihan omasta halusta, ukko jaksaa vaivautua ehkä kerran viikkoon. Aloitteellisuuteni kuulemma ahdistaa js painostaa. Ei mee nallekarkit tasan ei.
Ei kotityöt, ja seksi mitenkään korreloi keskenään. Jos imuroit, ja tiskaat, niin saat panna minua. Eikö tuo ole prostituutiota? Niinkuin tässäkin ketjussa on jo käynyt ilmi, niin hommatkaa puoliso, jonka kanssa halut kohtaa. Tiedän, ei sitä ekoilla treffeillä tiedä mitä aika tuo tullessaan. Toisaalta, voi sitä jo ekoillakin treffeillä saada jonkun käsityksen. Oman vaimon kanssa harrastettiin seksiä muutama tunti tapaamisen jälkeen. Sen jälkeen joka tapaamiskerralla. Nyt yli 20v. päivittäistä seksiä takana. Eikä tarvitse imuroida. Huomioin kyllä vaimoa, ja kehun päivittäin, ja autan kotitöissäkin. Mutta ne eivät ole edellytys seksiin meillä. Niille, joiden vaimo ei halua, niin ei se muutu, vaikka kuinka imuroisit.
Minä pyydän mieheltäni joka aamu, ja kohta taas saankin. Ei ikinä kieltäydy.
Vierailija kirjoitti:
Ei mee tasan nallekarkit tosiaan, itse juuri kaipaan ihan vaan seksiä sen itsensä vuoksi. Ja olen mies.
Mutta tuosta sukupuolten erosta... se on vaan yleisempää että mies on halukkaampi. Okei, paljonko seksin määrä voisi lisääntyä jos miehet huomioisi enemmän naisiaan. Toisaalta, miksi seksistä tehdään niin erikoista ja erityistä parisuhteessa.
Niinpä. Ja jos on niin @aska vaimo niin miksi mies ei lähde kun on kerran niin onneton?