Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla vapaapäivä tänään ja tyttö kohta 4v hoidossa, sama

Vierailija
20.11.2007 |

huomenna. Tuntuu oudolta mutta olen sh ja alunperin piti olla töitä, sit tuli tämä tilanne ja olin irtisanoutunut ja elettiin toisen työlistan mukaan ja nyt taas tekevät uusia listoja tänään ja just sain tietää että olen huomenna vielä kotona. Tytöllä huomenna tärkeä päivä pvkodissa, siellä prinsessajuhlat joten saa mennä kun kerran niin oli sovittu alusta. Mutta täytyy myöntää että tuntuu vähän " oudolta" , ehkä väärältäkin. Äsken kun kaupassa tapasin tuttavan oli tarve oikein selittää tilanteen et miksi minä siellä ilman lasta ja jälkeenpäin mietin et miksi oikein selitin heti, aivan kun olisin tehnyt jotain sopimatonta. Muilla tämmöisiä fiiliksiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta olin kotona lasten kanssa kaikki päivät. Sitten nuorimmainenkin menin " leikkikouluun" , joten nyt olen päivisin itsekseni.

On ihana harrastaa, ulkoilla, siivota, pyykätä ja tehdä kaikkea, mikä hankaloituu lasten kanssa. Ja sitten kun lapset tulevat iltapäivällä kotiin, on ihana touhuta heidän kanssaan puhtaassa ja siistissä kodissa ja vain viimeistellä ruuanlaitto. Kerrankin ehtii lukea, pelata ja puuhailla lasten kanssa ihan oikeasti.

Vierailija
2/2 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon mukavampaa, kun ei tarvitse aamulla kiirehtiä mihinkään vaan voi rauhassa lähettää lapset kouluun ja leikkikouluun, ja itse aloittaa päivä käymällä vaikka punttisalilla.

Lisäksi lasten on huomattavasti mukavampi tulla kotiin, jossa on äiti vastassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi