Vihaan koiraihmisiä!!!!!
On se saatana, kun ei voida korjata niitä koiranjätöksiä katujen varsilta!
Mä kohta alan ripottelemaan kostoksi vauvan kakkavaippoja jokaisen koiran omistavan ihmisen postilaatikkoon. Haistakaa paska!!!!
Terv. Kyllästynyt puhdistamaan lasten kengänpohjia koiranpaskasta!!!!
Kommentit (26)
Vierailija:
koiran jätöksistä meuhkaajia! Lasinsirut, oksennus, muovipalaset paljon pahempi. Koirankakka maatuvaa lannotusta.
Koirankakkoja ei korjata (mikä ei tietenkään ole koirien tai kaikkien koiranomistajien vika), ei tervehditä naapureita, ei opeteta lapsille peruskäytöstapoja tai toisten ihmisten kunnioitusta, ei huolehdita mistään muusta kuin juuri omasta navasta ja nippa nappa omasta perheestä. Ja seurauksethan on jo nähty :(
Missä te asutte? missä kävelette?
Mä en ole asunut ikinä paikassa missä koiranpaskaan hukkuisi, tai niin että koko ajan pitää vahtaa silmätarkkana missä sitä on. En vaikka olen monessa paikkaa asunut.
6-vuotiaani ei ole vielä ikinä astunut koiranpaskaan. Vanhempi lapsista muutaman kerran ja ikää sillä on 13-vuotta. Itse olen paskaan astunut joskus vuosia sitten. Kävelyteillä kasoja on oikeesti tosi vähän, eikä sinne nurmikolle lasten varmaan tarvitse lähteä juoksemaan, kyllä mä opetan lapseni kävelemään jalkakäytävällä.
Vierailija:
Kävelyteillä kasoja on oikeesti tosi vähän, eikä sinne nurmikolle lasten varmaan tarvitse lähteä juoksemaan, kyllä mä opetan lapseni kävelemään jalkakäytävällä.
Miten mun lapsilla on muka tylsä lapsuus. Pitäiskö antaa juosta heidän pyöräteillä, ja siellä koirankakan keskellä, niin lapsuuskin olis mukava. Mä yritän parhaani mukaan opettaa lapsiani kulkemaan ihmisten ilmoilla, ja hyvin olen siinä mielestäni onnistunutkin.
Meillä on kuule omapiha ja mukava puisto vieressä missä juosta. En halua lasteni jäävän pyörän alle. Asutaan helsingissä, ehkä teillä siellä maalla on asiat vähän erilailla?
Itsellänikin on ollut koira, enkä siis vihaa koiria vaan idiootteja koiranomistajia. Vituttaa koko ajan vahtia lapsia kävelyllä, ettei ne astu koiranpaskaan. Vituttaa kaapia sitä sitten kengänpohjista ja vaunujen pyöristä.
Vihaan myös niitä koiranomistajia, jotka eivät pidä koiriaan kiinni, koska luulevat, että juuri tämä meidän Jeppe on niin hyvin koulutettu, että kyllä se tottelee. Olen opettanut lapsilleni, että vierasta koiraa ei saa mennä silittämään ilman lupaa. Mutta teilläkö on sitten lupa päästää jossakin äkkiarvaamatta hurttanne hyppimään lapseni naamalle. Esim. 4-vuotiaan kasvojen korkeudelle yltää jo aika pienikin koira, ei siis tarvitse olla mikään sakemanni. Kiitos niiden paska-aivojen, jotka eivät tottele kaupungin järjestyssääntöjä koiran kiinnipitämisestä, molemmat lapseni pelkäävät nyt koiria. Olenkin päättänyt, että seuraavaa koiraa, joka äkkiarvaamatta jostain juoksee irrallaan lapsemme luokse, potkaisen suoraan päähän, ennekuin tekee lähempää tuttavuutta. Toivottavasti se on sinun irrallaan oleva koirasi