Vihaan koiraihmisiä!!!!!
On se saatana, kun ei voida korjata niitä koiranjätöksiä katujen varsilta!
Mä kohta alan ripottelemaan kostoksi vauvan kakkavaippoja jokaisen koiran omistavan ihmisen postilaatikkoon. Haistakaa paska!!!!
Terv. Kyllästynyt puhdistamaan lasten kengänpohjia koiranpaskasta!!!!
Kommentit (26)
Näin ei kuitenkaan ole vaan koiraihmiset pitävät koiria vapaana kadullamme ja siitä sitten karkailevat talojen pihoille. Monet kerrat koiria on saanut häätää pihalta pois ja siinä samalla on omistajakin kunniansa kuullut. Ei ole kiva enää lapsiakaan laittaa itsekseen pihalle, kun ei tiedä milloin koira hyökkää kimppuun.
mut just noiden törppöjen omistajien takia alkaa pikku hiljaa tuntumaan että kaikki eläimet on inhottavia.
Ensinnäkin se että omalle pihalle tulee kissoja ja koiria on minusta väärin. Ei minun tarvitse opettaa omille lapsilleni ettei omalla pihalla voi vapaasti kulkea. Ja siis ihan kaupungissa asutaan ettei täällä pitäis olla koirat eikä kissat vapaana. Eikä meidän piha ole kadun varressa eli ei ole kyse siitä että tekisivät tarpeensa kävelytien varteen.
Ja tosiaan meilläkin oli aikoinaan koira kun olin lapsi, niin ei meidän porukat antaneet koiran kuseksia toisten kulkuväylän viereen sellaisia kivoja keltaisia viiruja " oven pieleen" eikä varsinkaan antaneet paskoa keskelle tietä. Nykyään olen nähnyt kun koira paskoi keskellä kävelytietä rivitalon piha-alueella eikä keräänyt (eikä siirtänyt) sitä pois vaikka oli muitakin ihmisiä siinä näkemässä. No jokunen siitä jotain huusikin, mutta nainen vai mennä töpötti tiehensä.
Toinen mikä inhottaa on se että se koira on otettava joka paikkaan mukaan. Tullaan kylään ja sit suututaan kun meille ei sovi että koira tulee sisälle.
Ja sekin olis kiva kun ymmärtäsitte ettei kaikki tykkää siitä että teidän koira antaa pusuja lasten naamaan.
siivoavat jätökset eivätkä anna luffensa luuhailla toisten pihoilla tarpeitaan tekemässä tai muutenkaan. Sitten on tietysti aina näitä idiootteja jotka eivät välitä. Jos mun pihan joku vieras koira tulisi (ja olen siis itsekin koiran omistaja), niin kyllä se sieltä nopeasti katoaisi. Joko omistajalle haukkujen kera tai sitten löytöeläintalolle, missä omistaja saisi pulittaa kivan summan koiran takaisin saamiseksi.
mä ymmärrän ettei koiraa automaattisesti kylään viedä, emme me ainakaan. mutta mua ärsyttää ihmiset jotka laskee lapsensa koiramme luo ja sit meidän pitäs pitää koira siinä hihnassa kireellä et lapsi saa silitää yms mut koira ei saa liikahtaakaan ja auta armias jos se sit pääsee nuolasee.... pakkoko se lapsi on sit siihen tuoda! hyvinpä oppii lapsi ottamaan eläintä huomioon...
en korjaa koirani jätöksiä jos se tekee ne pusikkoon tai ojaan, mihin yleensä aina tekee. Jos nyt keskelle katua sattuisi paskomaan niin toki siitä ne korjaisin pois.
Enkä tietenkään annan koiran tehdä tarpeitaan(edes jalkaansa nostaa)kenenkään pihamaalle tai portinpieleen.
mä en puhu mistään kadulla olevasta koirasta. Vaan kun mennään kylään niin lapset ei pääse kunnolla sisälle kun isot koirat on siinä ovella ja toivottaa tervetulleeksi. Isäntäväki naureskelee kun koirat pusuttelee ja hyppii siinä että ne kun niin tykkää teidän lapsista. Lapset joskus jopa itkee kun pelkää niin paljon. Mä ainakin haluaisin että saataisiin riisua vaatteet ihan rauhassa ja sitten voitaisiin rapsutella niitä koiria. Nuorimman kanssa käy monesti niin että koirat kuulemma leikkii niin että hyppää selkään ja kaataa toisen (lapsi saattaa ihan vain seisoa ja katsoa vaikka telkkaa). Sitten kun lapsi itkee niin naureskellaan vaan kun koira " halii" .
Mä haluan opettaa lapset eläinrakkaiksi, mutta joskus se on hieman vaikeaa kun omistajat tekevät hallaa niin että lapset alkaa pelkäämään koiria.
Ja minä kyllä opetan ettei koiria saa mennä silittämään ilman lupaa ja mennään rauhassa ja rauhallisin liikkein. Opetan myös ettei koiraa kohdella kaltoin eikä tassuihin, häntään eikä korviin kosketa.
Ja tiedän toki ettei kaikki omistajat ole tälläisiä mutta tuntuu että niitä on aina vaan lisää ja se harmittaa.
Puhut asiaa. Itse omistan suuren koiran joka tervehtisi aina vieraita innokaana ja ensimmäisenä ovella.
Olen tehnyt sille selväksi että kun ovikello soi, minä avaan oven ja tervehdin vieraita. Koira saa tyytyä seuraamaan tilannetta kauempana(vaikka kovin vaikeaa se välillä on ;)) ja kun vieraat ovat päässeet sisälle, kutsun koiran heitä tervehtimään. Sama juttu on ulkoillessa, koira ei mene kenenkään luokse ennenkuin annan siihen luvan.
Eli omistajan vastuu on suuri, meitä on valitettavasti moneen lähtöön.
Vierailija:
mä en puhu mistään kadulla olevasta koirasta. Vaan kun mennään kylään niin lapset ei pääse kunnolla sisälle kun isot koirat on siinä ovella ja toivottaa tervetulleeksi. Isäntäväki naureskelee kun koirat pusuttelee ja hyppii siinä että ne kun niin tykkää teidän lapsista. Lapset joskus jopa itkee kun pelkää niin paljon. Mä ainakin haluaisin että saataisiin riisua vaatteet ihan rauhassa ja sitten voitaisiin rapsutella niitä koiria. Nuorimman kanssa käy monesti niin että koirat kuulemma leikkii niin että hyppää selkään ja kaataa toisen (lapsi saattaa ihan vain seisoa ja katsoa vaikka telkkaa). Sitten kun lapsi itkee niin naureskellaan vaan kun koira " halii" .
Mä haluan opettaa lapset eläinrakkaiksi, mutta joskus se on hieman vaikeaa kun omistajat tekevät hallaa niin että lapset alkaa pelkäämään koiria.
Ja minä kyllä opetan ettei koiria saa mennä silittämään ilman lupaa ja mennään rauhassa ja rauhallisin liikkein. Opetan myös ettei koiraa kohdella kaltoin eikä tassuihin, häntään eikä korviin kosketa.
Ja tiedän toki ettei kaikki omistajat ole tälläisiä mutta tuntuu että niitä on aina vaan lisää ja se harmittaa.
että jos joku ei kerää paskoja pois se EI tarkoita sitä etteivät kaikki kerää. Monesti itse olen koiranomistajana huomannut että ne paskat mitä siellä tiellä on, ovat monesti pienen koiran kakkoja. Itse olen lenkillä nähnyt myös monen monta kertaa miten vanhat ihmiset ulkoiluttavat koiriaan, ne paskantavat keskelle kävelytietä ja ne paskat jää siihen. Ei vissiin taivu enää muori keräämään hurttansa paskoja.
Itse kerään omien koirieni paskat jos ne ovat haitaksi (metsästä en kerää koska ne maatuvat siellä nopeammin kun muovipussissa kaatiksella, ja mun koirani paskat eivät ole sen pahempia kun ne isot hirvenläjät mitä sieltä metsästä myös löytyy), mutta mua ituttaa kyllä kun muut eivät kerää erityisesti kaupunkialueella. Ei ole kauan aikaa kun itse astuin viimeksi paskaan...
Pakko vielä sanoa että järjestyslaki ei velvoita keräämään niitä suoranaisesti mutta koiranomistajan pitää pitää huoli etteivät ne paskat jää likaamaan hoidettua aluetta (esim. paskan voi kerätä lehdellä ja heittää sen hoitamattomalle alueelle pöpelikköön).
... toisista piittaamattomat eläinten omistajat kuitenkin ÄRSYTTÄVÄT minua suunnattomasti. Toisista piittaamattomuus on sitä, ettei lemmikkiään pidä kiinni ihmisten ilmoilla tai opeta sitä muutoinkaan käyttäytymään. Piittaamattomuus lemmikin omistajilla on myös tuota koirankikkareiden siivoamattomuutta ja sitä, että antaa kissojen vapaana juosta naapureiden nurkkia merkkaamassa.
Piittaamattomia ihmisiä on kyllä muitakin kuin eläinten omistajat. Tällaiset ihmiset antavat lastensa heittää hiekkaa toisten lasten kasvoille tai lyödä lapiolla toisia lapsia mitenkään puuttumatta lastensa touhuihin. Piittaamattomat ihmiset jättävät sairaskohtauksen saaneen " juopon" oman onnensa nojaan. Auttaa pitäisi oli sitten juoppo tai ei... Piittaamattomien ihmisten elämä pyörii täysin heidän oman napansa ja perheensä napojen ympärillä. TÄLLAISET PIITTAAMATTOMAT IHMISET ALKAVAT OLLA NYKYÄÄN ENEMMÄN SÄÄNTÖ KUIN POIKKEUS! Välitetään toisistamme!
Valitettavasti muutamat törpöt koiranomistajat pilaavat kaikkien maineen :(
Mutta on todella tylsää kävellä esim. taaperon kanssa kun koko ajan saa nostella paskojen yli :( Samoin rattailla saa tehdä välillä ihan ihme koukeroita, että pääsee niistä ohi ajamatta päälle.
Eikös noilla yleisillä jalkakäytävillä ole oikeus myös taaperon kävellä? Koirilla on siihen myös oikeus, kytkettynä ja jättämättä paskoja jälkeensä.
koiran jätöksistä meuhkaajia! Lasinsirut, oksennus, muovipalaset paljon pahempi. Koirankakka maatuvaa lannotusta.
Kerros rehellisesti eikö sinua ota yhtään päähän jos vahingossa astut koiran paskaan? Et taida muutenkaan välittää siisteydestä?
Vierailija:
koiran jätöksistä meuhkaajia! Lasinsirut, oksennus, muovipalaset paljon pahempi. Koirankakka maatuvaa lannotusta.
Tai sitä ajattelutapaa, että kun ennenkin pärjättiin, niin turha nykyaikana valittaa.
Kyllä asioiden on hyvä mennä eteenpäin ja kehittyä ja pieniä asioita oikein tekemällä, saadaan aikaan suuria hienoja kokonaisuuksia.
Tämä näin vähän asian sivusta tai syvemmältä, jos sen niin haluaa ajatella.
Vierailija:
onneks mäkin vihaan sua.