Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi on pph:lla hoidossa ja

Vierailija
20.11.2007 |

ryhmässä on pieni joka nukkuu vielä kahdet päiväunet niin suotko, että ryhmän toiminta menee tuon pienimmän mukaan? Vai purnaatko kenties kun ulkoilut vähenevät?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat leikkivät ulkona ja samalla pieni nukkuu uniaan kärryissään.

Toiset unet pienemmällä osuvat suurinpiirtein samaan ajankohtaan kuin isommillakin. Meidän perhepäivähoitaja lukee sadun laittaa isommat päiväunilleen sänkyyn ja pienen tovin kuluttua myös tämä alle vuoden ikäinenkin väsyy. Nukkuu taas unet parvekkeella vaunuissa tai matkasängyssä sisällä.

Vierailija
22/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 päiväunet tarvitsevat nukkuvat siis toiset unet ulkona kun toiset lapset leikkivät. Ihan ok.



Vastauksena siis purnaisin, JOS tämän nukkujan vuoksi ei IKINÄ ulkoiltaisi 2 kertaa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nukuttu yö takana ja kohta lasten ulkoilemaan. Saavat nukkua ja ulkoilla silloin kun väsyttää, koska ovat kotihoidossa. Mukavaa päivää sinulle!

:)

:)

:)

18

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi