Lue keskustelun säännöt.
Jos lapsesi on pph:lla hoidossa ja
20.11.2007 |
ryhmässä on pieni joka nukkuu vielä kahdet päiväunet niin suotko, että ryhmän toiminta menee tuon pienimmän mukaan? Vai purnaatko kenties kun ulkoilut vähenevät?
Kommentit (23)
2 päiväunet tarvitsevat nukkuvat siis toiset unet ulkona kun toiset lapset leikkivät. Ihan ok.
Vastauksena siis purnaisin, JOS tämän nukkujan vuoksi ei IKINÄ ulkoiltaisi 2 kertaa päivässä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvin nukuttu yö takana ja kohta lasten ulkoilemaan. Saavat nukkua ja ulkoilla silloin kun väsyttää, koska ovat kotihoidossa. Mukavaa päivää sinulle!
:)
:)
:)
18
Isommat leikkivät ulkona ja samalla pieni nukkuu uniaan kärryissään.
Toiset unet pienemmällä osuvat suurinpiirtein samaan ajankohtaan kuin isommillakin. Meidän perhepäivähoitaja lukee sadun laittaa isommat päiväunilleen sänkyyn ja pienen tovin kuluttua myös tämä alle vuoden ikäinenkin väsyy. Nukkuu taas unet parvekkeella vaunuissa tai matkasängyssä sisällä.