Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi on pph:lla hoidossa ja

Vierailija
20.11.2007 |

ryhmässä on pieni joka nukkuu vielä kahdet päiväunet niin suotko, että ryhmän toiminta menee tuon pienimmän mukaan? Vai purnaatko kenties kun ulkoilut vähenevät?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse viedä niin pientä lasta hoitoon joka nukkuu vielä 2 päikkärit. Opetetaan hänet sitten pärjäämään vain 1 unilla.

Vierailija
2/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi nukkuu 2 päikkärit? Millälailla opetetaan nukkumaan 1 unet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kodinomaista hoitoa. Mielestäni kahdet päiväunet kuuluvat kodinomaisuuteen. Pph ei pitäisi joutua aikatauluttamaan päivää kuten päiväkodissa.

Vierailija
4/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja laittaa lapsen nukkumaan aamupäivällä kun muut ulkoilevat (pienin nukkuu siis ulkona vaunuissa), ja lapsi jää vaunuihin nukkumaan (itkuhälyttimen kanssa) kun muut menevät syömään. Tämä pikkuinen herää yleensä sillä aikaa kun isommat nukkuvat päikkäreitä, jolloin hoitajalla on taas aikaa syöttää pienimmäinen rauhassa ja antaa tälle pienelle " omaa aikaa" . Toiset päikkärit pienin nukkuu kotonaan sen jälkeen kun on haettu hoidosta.

Vierailija
5/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin toiset unet ulkona rattaissa.

Vierailija
6/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kuulu päivähoitoon, vaan kotiin. Jos panee päivähoitoon, siellä on sitten päivähoidon rytmi ja yhdet päikkärit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö vauvaa valvottaa???

Vierailija
8/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi liian pieni hoitoon. Kasvakaa kotona ja palatkaa asiaan kun pärjää yksilläunilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja päättää kuka lapsi on valmis päivähoitoon! Kannatan!!!

Vierailija
10/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on PERHEpäivähoitoa. Jos ryhmässä pieniä, mennään pienien ehdoilla aika pitkälti. Niinhän perheissäkin mennään. Ei se tarkoita, ettei isojen olisi väliä, mutta ihan yhtä lailla heidän ehdoillaan on menty kun he ovat olleet pieniä. Se, että hetken ajan esim ulkoillaan vähemmän ei maata merelle kaada. Lasten on hyvä oppia sopeutumaan olosuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos PÄIVÄN viettää enimmäkseen nukkuen, ei kuulu päiväHOITOON, vaan sinne KOTIIN.

Vierailija
12/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt kestää se, ettei sun adhd-nico-petterisi pääse purkamaan energia kuutta tuntia päivässä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi ainakin meillä kaikki perhepäivähoitajat ulkoilevat aamupäivän ja iltapäivällä toisen kerran. Ne vauvat istuu sitten joko lätäköissä tai sitten nukkuvat vaunuissa pissavaipoissa räkä valuen. Hienoa äitiyttä heidän äideiltään!



13

Vierailija
14/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15

Vierailija
16/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, onpas mulla valtaa :)))

14

Vierailija
17/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole kaavoihin kangistunut. Jos jokainen saa esim. nukkua omassa tahdissa ja hoitajan päivätsujuvat niin kaikki on hyvin!

Vierailija
18/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali käytäntö on, että niin päiväkodissa kuin perhepäivähoidossakin kahdet unet tarvitsevat lapset nukkuvat aamupäivällä vaunuissa muiden ulkoillessa.



Ja kyllä, purmaisin, jos oma lapsi ei pääsisi yhden lapsen takia koskaan ulos aamupäivisin.

Vierailija
19/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo pikkuinen nukkuu unensa ulkona vaunuissa samaan aikaan kun muut lapset leikkii ulkoleikkejä. Kätevää. Ei valittamista.

Vierailija
20/23 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivar, saivar, saivar, saivar... Mene nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä