Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tehyläiset itsekkäitä? Mikä tää juttu on,että ollaan iloisia siitä,että korotukset eivät tule muille? Mä en tajuu!

Vierailija
20.11.2007 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


=) Mutta eikös nuo korotukset ole aika samansuuruiset nyt eka vuonna?? siis superin ja tehyn?

Vierailija
22/24 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenään. Tehy teki yksityisen puolen kanssa sopimuksen kuukautta ennen julkisen puolen sopimusta.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ja jos Tehy hommasi korotukset , turha siinä muiden tulla jaolle. tyytykööt kunta-alan korotukseen tai liittyköön Tehyyn. Jokaisen oma valinta. Niin mekin irtisanoutuneet valitsimme. Iso riski ja kannatti. Ne jotka ei valinneet sitä saivat jo kunta-alan korotukset joten suu suppuun.

asiat voi muuttua ja minusta Tehyn oma sopimus hyvä, on iso liitto.

Oli muuten hauska juttu, kun hoitajien sivustoilla kovasti kehuttiin Superilaisia, jotka myös kieltäytyivät tekemästä ylitöitä, ja harkitsivat jopa myötätuntolakkoa, tehyläiset kommenti:" hyvä juttu, yhteisellä asialla ollaan" , ja mites sitten kävikään yhteiselle asialle...?

Vierailija
24/24 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


keskenään. Tehy teki yksityisen puolen kanssa sopimuksen kuukautta ennen julkisen puolen sopimusta.