Onko Tehyläiset itsekkäitä? Mikä tää juttu on,että ollaan iloisia siitä,että korotukset eivät tule muille? Mä en tajuu!
Kommentit (24)
keskenään. Tehy teki yksityisen puolen kanssa sopimuksen kuukautta ennen julkisen puolen sopimusta.
Vierailija:
ja jos Tehy hommasi korotukset , turha siinä muiden tulla jaolle. tyytykööt kunta-alan korotukseen tai liittyköön Tehyyn. Jokaisen oma valinta. Niin mekin irtisanoutuneet valitsimme. Iso riski ja kannatti. Ne jotka ei valinneet sitä saivat jo kunta-alan korotukset joten suu suppuun.asiat voi muuttua ja minusta Tehyn oma sopimus hyvä, on iso liitto.
Oli muuten hauska juttu, kun hoitajien sivustoilla kovasti kehuttiin Superilaisia, jotka myös kieltäytyivät tekemästä ylitöitä, ja harkitsivat jopa myötätuntolakkoa, tehyläiset kommenti:" hyvä juttu, yhteisellä asialla ollaan" , ja mites sitten kävikään yhteiselle asialle...?
Vierailija:
keskenään. Tehy teki yksityisen puolen kanssa sopimuksen kuukautta ennen julkisen puolen sopimusta.
Vierailija: