Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olinko vähän tyhmä kun annoin tietokoneeni salasanan opiskelijoille
13.11.2007 |
huomiseksi kun olen poissa töistä koulutuksessa. Kysyivät sitä että saavat koneen auki ja voivat käyttää huonettani. Nyt mietityttää olinko tyhmä. Pitäisikö käväistä työpaikalla vaihtamassa salasana nyt illalla?
Mitä mieltä?
Kommentit (3)
toimintaani, etten luota heihin mutta asia painaa mieltäni nyt aika paljon..ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ilman valvontaa. Ja että olet pahoillasi!
Alue: Aihe vapaa
Minä kävisin vaihtamassa salasanani ja laittamassa viestin, että oppilaitoksen turvaohjeiden mukaan työntekijöiden tietokoneita eivät opiskelijat voi käyttää.