Lue keskustelun säännöt.
Tehyllä meni paskat housuun
18.11.2007 |
ajattelivat, että jos lakko toteutuu ja tulee kuolonuhreja ne ei saa kuin max samat kuin muut ja rangaistukset päälle.
Tää on tosiasia.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla