Lue keskustelun säännöt.
G: Pelkäätkö autolla ajamista? Miksi/miksi et?
Kommentit (24)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on vuoden vanha kortti, enkä autokoulussa koskaan saavuttanut täyttä varmuutta ajamiseen. Nyt jos jännitän erityisesti jonnekin menoa (esim uusi reitti), onnistun usein sammuttamaan auton liikkeelle lähdössä. Se on raivostuttavaa! siitä on kehittynyt mulle itseään ruokkiva noidankehä, enkä ymmärrä miten pääsen sen yli... =(
Vierailija:
Turvallinen iso perheauto ja sitten sellainen heppoinen pikku kauppakassi. Ja tätä jälkimmäistä kyllä pelkään. Vaikkei ole edes kovin vanha auto. Kun sillä viilettää motaria yhdeksääkymppiä, tuntuu että tukka lähtee päästä. Lapset kyydissä kieltäydyn ajamasta sillä laisinkaan.
minäkään en ole ajanut yli 10 vuoteen, pari kertaa kokeillut sinä aikana jossain syrjäisessä paikassa. Opiskeluaikana ei ollut autoa ja ajotaito unohtui. Nyt kun asumme isohkossa kaupungissa, tuntuu etten osaisi siellä ajaa, kun olen tottunut ajamaan vain pienellä paikkakunnalla, jonka tiet osasin ulkoa. Pitäisi rohkaistua ottamaan muutama ajotunti kaupunkiajosta, sillä se varmaan korjaantuisi. Mutta bussillakin pääsee hyvin ja edullisemmin.