Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkävaivaa!! ...muita apuja kuin leikkaus?!?

Vierailija
04.11.2008 |

Hei!

Olen pitkään kärsinyt issiashermon pinteestä ja nyt on selvinnyt, että jouhtuisi kaiketi nikamanvälien madaltumasta. Lääkäri väitti, ettei asiaa helpota kuin pinteen vapauttava leikkaus. Onko näin? Onko kukaan saanut helpotusta fysioterapiasta, OMT:sta tai osteopaatilta? Auttaako lihashuolto? Mitä pitäisi tehdä?

Auttakaa!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä löytyy sellaisiakin, jotka ovat myös lääkäreitä, eli ei ihan puoskarille kannata mennä.

Vierailija
2/6 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.selkacenter.fi/luettavaa/useinkysyttya/

Tai ainakin lue heidän hyvät nettisivut.

t. SelkäCenteristä avun saanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pitää selkä- ja vatsalihakset hyvässä kunnossa kuntosaliharjoittelun ja muun liikunnan avulla. Kipuihin olen saanut apua kalevalaisesta jäsenkorjauksesta, suosittelen lämpimästi kokeilemaan, mikäli paikkakunnaltasi sellainen hoitaja löytyy.

Yhteystiedot löytyvät osoitteesta.:

http://www.kansanlaakintaseura.fi/

Vierailija
4/6 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osteopaatti on aina laittanut mun selän kuntoon synnytysten jälkeen. Mulla paha skolioosi ja paljon selkäkipuja synnytysten jälkeen, osteopaatilla 3 käyntiä ja olo kuin uusi! Ja syviä vatsalihaksia säännöllisesti päälle! osteopaatti sanoi, että suomessa lääkärit ei välttämättä tunne selän toimintaa aina niin hyvin.

Vierailija
5/6 |
04.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lihasten peruskunto (esim kuntosaliharjoittelu)

- Kiertorata (tai mitä ovatkaan nimeltään) harjoitukset lisäävät verenkierota nikamien välissä ja minulla auttaa pitämään hermokivut poissa.

- Perinteinen lihasten hieronta, säännöllisesti, mutta hieroja pitää olla oikeasti hyvä

Oma tilanteeni ei ole sama, mutta minullakin nikamaväleissä ongelmaa (kuluman kaltaista).

Vierailija
6/6 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes tosi hyvä naprapaatti Ei saanut mun niskaa ja anopin iskiasta kuntoon..... Mutta jäsenkorjaaja sai kerralla molemmat kuntoon!!!

Mutta niitä on sit huonojakin.... JA valitetavasti niillel parhaille on vuoden jono. Yksi hoitokerta oli 1,5h ja maksoi 85e.......

Älä vaan usko lääkäriä ennen kuin olet kaikki muut käynyt läpi...

Jäsenkorjaaja sitä valitteli, että kun se ongelma ei ole usienkaan luustossa vaikka niin luullaan vaan nimenomaan lihaksistossa ja nimenomaan siihen se jäsenkorjaus tehoaa.....

Edes tosi9 hyvä hieroja ei pystynyt mun niskoja saamaan kuntoon, mutta se jäsenkorjaaja teki ihmeitä..... Olisin voinut maksaa siitä vaikka miljoonan,e ttä pääsen niskajännistyksestä ja alituisesta päänsärystä johon ei tehonnut naprapaatti ei hieroja......

Ja jäsenkorjaaja sai sen kerralla kuntoon....... Ihan uskomatonta :)

Missä päin asustelet? Minun tuntemani jäsenkorjaajaa ottaa vastaan ainakin Porissa ja Tampereella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi