Sangollisesta mustikoista pyydetään 60 e (perattuja)
Kommentit (19)
Joo. Poimit 4h ja perkaat 5 h vähintään. Ja joka paikka kipeänä.
Hintaluokka on 45-50 täällä mailla. Oikeasti hieno asia, että yksityiseltä yksityiselle marjakauppa toimii!
Biologi Jaakko Junnikka on kehittänyt puhelinsovelluksen joka johdattaa mustikka-alueille!
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/satokartta-sovellus-paljastaa-mu…
Jos ja kun poimin sangollisen mustikoita, en myisi sitä edes 500 eurolla. Joten halpojahan nuo ovat.
Vierailija kirjoitti:
Miten siinä noin lauan menee?
Vierailija kirjoitti:
Älä aina valita.
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun poimin sangollisen mustikoita, en myisi sitä edes 500 eurolla. Joten halpojahan nuo ovat.
Mikset? Poimitko niin huonoja, etteivät ole myyntikelpoisia?
Paskat... Viime vuonna kukaan ei ostanut sangollista yli 35€ hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Missä mustikat jo kypsiä
metsässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan en ole niin persaukinen että minun tarvitsisi myydä poimimiani mustikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan en ole niin persaukinen että minun tarvitsisi myydä poimimiani mustikoita.
Jos sulle joku maksaisi muutaman tunnin hommasta 500 ja kieltäydyt siitä, koska my predicious mustikat, niin olet oikeasti petsaukinen ja t-y-h-m-ä.
Tyhymät, ei ole vielä musutikkaa.
50€ sisältää ämpärin on hinta ainakin meilläpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle joku maksaisi muutaman tunnin hommasta 500 ja kieltäydyt siitä, koska my predicious mustikat, niin olet oikeasti petsaukinen ja t-y-h-m-ä.
Sinä nyt myyt vaikka persettäsi 500 eurosta. Minun ei tarvitse myydä edes mustikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siinä noin lauan menee?
No tuttu poimii, ja olen auttanut puhdistamisessa. Täällä päin ei mustikkaa kasva ollenkaan, mutta tutun lähimetsissä on. Mutta nähtävästi ei sitten niin paljoa että ne hetkessä hyppisivät ämpäriin sielläkään. Ja hirveä siivoaminen niissä on.
En pysty enää itse poimimaan, joten todella mielelläni maksan vaikka sen 60€/ämpärillinen, että saan mustikkaa pakastimeen talveksi! Ei ole kallista. Viime vuonna ostin eräältä vanhalta rouvalta ämpärillisen, tänä vuonna aion ostaa kaksi.
Vierailija kirjoitti:
50€ sisältää ämpärin on hinta ainakin meilläpäin.
Samoin meilläpäin.
Kympillä on sitten hinta noussut. Ja menossa ollaan!