Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon rupsahdus.

Vierailija
18.11.2007 |

Ikävä tilanne.

Vaimo on antanut itsensä rupsahtaa pahemman kerran. Läskiä ja riittää ja maha aivan roikkuu. En tarkoita mitään pientä " rengasta" , minkä hyväksyisin. Ymmärrän, että raskauden jälkeen kroppa ei ole aivan parhaimmillaan. Mutta tämä on jatkunut vuosia.

Ällöttävää. Meillä on kaksi lasta (nuorempi on neljä) , miten sanon vaimolle, että tämän olisi syytä tehdä itselleen jotain ?

Olen sinänsä parisuhteeseen ja elämääni tyytyväinen.

Rupsahtanut nainen on kuin jalaton pikajuoksija.

Kommentit (209)

Vierailija
21/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ylipainoa mittareiden mukaan vain 1-2kg, mutta tiedän kyllä mistä se tulee.

ilmeisesti tuo aineenvaihdunta hidastuu kun ikää tulee lisää. jos syöt saman verran kuin ennenkin niin kiloja pikkuhiljaa tulee vaan. toisekseen koska olen 3 lapsen kanssa viikot yksin kotona (mies matkatöissä) en pääse samalla tavalla enää urheilemaan säännöllisesti. toki lasten kanssa ulkoilen pari kertaa päivässä ja työntele rattaista useita kilometrejä, mutta se ei riitä estämään per' än leviämistä. lasten hoitoa olen yrittänyt saada, mutta tukiverkkoa ei ole ja mll:ää ei meilläpäin ole. nuorin on vielä vauva.

viisas se joka tajuaa vähentää ruokamäärien ennen kuin alkaa kilot kertyä.

Vierailija
22/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä yleensä hoidetaan masennuksena ja tauti senkun pahenee ja tekee ihmisestä raunion.

Tiedän ihmisen joka lihoi 40kiloa alle vuodessa tuon sairauden kanssa ja onneksi löysi siihen apua vihdoin.

Kiitos ihanien asenteiden moni lääkäri ei vaan uskonut, että lihomiseen ei ollut itseaiheutettua syytä.

Mua henkilökohtaisesti ottaa päähän ylipainoisten ihmisten mollaus. Kun niitä syitä liikakiloihin on niin monta kun on niiden kantajaakin.

Toki yleisesti voidaan sanoa, että liiku enemmän, syö vähemmän, mutta työni puolesta olen tavannut ihmisiä, jotka syövät oikein, liikkuvat reilusti, mutta silti ovat rotevia.

Toiset pysyvät hoikkina vaikka mättävät suuhunsa sohvalla mitä tahansa.

Elämä ei ole reilua tässäkään asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet varmaan niin huippukunnossa ja komia!

Kaikille vaimoille ei suoda sitä aikaa että vois käydä esimerkiksi salilla.

Pikkasen on tympee lähteä pimeellä illalla lenkille(kun lapset on saatu nukkumaan). Pliis aia ei aina ole niin hel.. yksinkertainen!

Vierailija
24/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei osaa ilmaista kenen kommenttiin vastailee...

Vierailija:

sinä olet varmaan niin huippukunnossa ja komia!

Kaikille vaimoille ei suoda sitä aikaa että vois käydä esimerkiksi salilla.

Pikkasen on tympee lähteä pimeellä illalla lenkille(kun lapset on saatu nukkumaan). Pliis aia ei aina ole niin hel.. yksinkertainen!

Vierailija
25/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sellaista tautia olekaan joka varsinaisesti aiheuttaisi lihomista.

On vaan niin helppo syyttää muuta kuin itseään; sairautta, ikää, lääkkeitä, raskauksia jne.

Tiedän useita joilla kilpirauhassairauksia eikä se ole tuonnut heille kiloja, korkeintaan muutaman kilon. Kyllä pitää olla jo lähtöpaino huima jos se muka lihottaa.

Ylipainoiset huijaa vaan koko ajan itseään, kun eivät osaa ottaa itseään niskasta kiinni.

Sitten ollaan niin kateellisia ja katkeria hoikille ja normaalipainoisille. Uskotellaan vielä etteivät sellaiset voi pysyä kunnossa näkemättä nälkää.

Menkää kerrankin itseenne ja katsokaa sinne peiliin, ennenkuin tuhlaatte energiaanne kiljumalla täällä, menkää lenkille ja pitäkää suunne kiinni ; )

Ps. Ja turha vastata minulle, eksyin tänne vahingossa enkä toiste tule.

Vierailija
26/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on olemassa sairauksia joiden oireista ehkä näkyvin on lihominen.

On myös sairauksia jotka aiheuttaa kovaa laihtumista.

Lista on aina runsas, mutta vähääkin elämää kokenut ihminen tietää kyllä, että lihomiselle ja laihtumiselle on eri syitä, osa syistä voi piiletä myös sairaudessa.

Ap:lle onnittelut! Sinulla on hyvä ja onnellinen elämä kuten sanoit.

Oletko milloin kysynyt tuota vaimoltasi...

Suruunkin voi ihminen syödä ja jos noin voimakkaita sanoja käytät kuten ällöttävä vaimo jne. Olen varma, että vaimos sen aistii.

Joten nyt kysymään vaimon tunnetilaa ja vointia ap!

Vierailija
27/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

ja ps. mahdun itsekin entisiin farkkuihini mutta se johtuu aineenvaihdunnasta, on parempaakin tekemistä kuin urheilla monta kertaa viikossa - Kuulostaa siltä että hoikkana pysyminen on teille suorastaan pakkomielle, ja pakkomielteisyys on kaikkea muuta kuin seksikästä, puhumattakaan siitä että turmiollista lasten henkiselle kehitykselle.

Päivää sohvaperuna.. Tiedoksesti, että liikunta monta kertaa viikossa ei ole sairasta tai pakkomielteistä. Ihminen on luotu liikkumaan, nykyelämä ei vaan tarjoa mahdollista pakolliseen ruumiilliseen työhön joten tämä ruumiinkunto on haettava salilta tai lenkkipolulta.

Ihminen, joka ei liiku useaa kertaa viikossa on paljon lähempänä sairasta kuin liikkumaton. Ja vai että oikein turmiollista lapsille jos äiti/isä urheilee. Auta armias.

Vierailija
28/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pikkasen on tympee lähteä pimeellä illalla lenkille(kun lapset on saatu nukkumaan).

Minulle se on päivän kohokohta.

Vierailija
29/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee jo niin paljon energiaa, että läskin kertymisestä ei voi syyttää mitään sairautta paitsi mielisairautta eli mielialasyömistä. Sairaus saattaa hidastaa aineenvaihduntaa, mutta itse lihominen ei johdu sairaudesta vaan väärästä ruuasta tai sen määrästä. Ei ennen vanhaan lihoneet muutakuin rikkaat. Elintason näki suoraan miehen mahasta.

Vierailija
30/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko säälittävää silti.. et siis lenkki yksin piässä on päivä huippu.

Ja siis olen jonka sen aluperin laittoi

Vierailija
31/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä naisella ole yhtään sen enempää tai vähempää velvollisuutta pitää itseään laihana kumppaninsa silmäniloksi kuin miehilläkään.

Vierailija
32/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. vaan ihan oman terveyden, hyvinvoinnin ja jaksamisen kannalta jokaisen pitäisi liikkua. Myös äitien ja etenkin pienten lasten äitien, koska siitä saa paukkuja arkeen ja koska lapsenne tarvitsevat teitä pitkään, terveinä ja jaksavina!

Nainen 30 v joka lähtee lähes joka ilta salille ja jumppaan kun kaikki 3 lasta käyvät nukkumaan (ilman telkkaria voi elää :))

Vierailija
33/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona 22 jälkeen ei ihan oikeesti saa kunnon treeniä alakerrassa ihan hilja ettei ne lapset herää.. oikeasti olisi vastaus tervetullut. ja kaikki matkat kävellään, joten hyötyliikuntaa yritän saada.

Vierailija
34/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mummot, kummit, ystävät ts. sosiaalinen verkosto? Jos ei sellaista ole niin lapsenvahti sitten. Jos oikeesti haluaa niin kaikki on järjesteltävissä.

Vierailija
35/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääset todistamaan että tämä on laiskuutta vain etten urheilemaan pääse.

ei ole täällä mll:ää. pienessä kylässä asutaan. ei sukulaisia. kavereita kyllä on, mutta nihkeästi suhtautuvat ajatukseen että lapsiani hoitaisivat että kävisin salilla- edes maksusta.

ilmeisesti pitää odottaa niin kauan että palaan työelämään ja käyn sitten ruokatunnilla urheilemassa.. tai että lapset kasvavat niin isoiksi että heitä uskaltaa jättää. tai ehkä mun pitää muuttaa paikkakunnalle jossa on lastenhoitoa.

36

Vierailija
36/209 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin helppo ratkasta.. Muuttaa helvettiin sieltä tuppukylästä ihmisten ilmoille niin eiköhän se ole sillä selvä?

Ja tosiaan sairaudet ja lääkkeet ei aiheuta lihoamista.. KUKAAN EI LIHOA PILLERISTÄ siinä ei ole kaloreita!! SAIRAUDESSA EI OLE KALOREITA.. sairaudet voi vaikuttaa aineenvaihduntaan niinkuin lääkkeetkiin ja jos näin käy niin pitää olla entistä tarkempi mitä syö! Mutta tosiasia on se että ihminen ei lihoa ilman ravintoa. Se on vaan merkki siitä että ruokaa on syöty enemmän kun mitä kroppa pystyy käyttämään!! katsokaa vaikka keskitysleirin juutalaisia oliko siellä lihavia???? kaikilla näky kylkiluut oli sitten vaihdevuohdet kuukautiset tai mikä tahansa masennus tai kilpirauhanen!!! lopettakaa itsenne huijaaminen ja tehkää asialle jotain.

Vierailija
37/209 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitä mitä syöt.

Vierailija
38/209 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin MIELIALASYÖMINEN. Mielialanvaihtelut ei pakota ketään syömään, jos on oma tahto. Mielisairaalla ei ole.

Vierailija:

Ai mielialavaihtelut on jo mielisairaus... On täällä välkkyä sakkia ; )

Vierailija
39/209 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli 5 kk kun oli ekan kerran jumppaketjun lapsiparkissa. Varmasti jokaisen lähettyvillä asuu teinejä joita voi pyytää tunniksi hoitamaan lapsia pientä maksua vastaan. Monien syyt liikkumattomuuteen on aina samat: ei ole hoitajaa, ei ole aikaa, on yksin niin paljon kun mies matkustaa jne. KUitenkin nämä ihmiset on useasti (huom ei kaikki) laiskoja, eivät harrasta hyötyliikuntaa ja syövät erittäin epäterveellisesti. Monet voivat katsoa ensin omaan jääkaappiin ennenkun alkavat laihduttamaan. Mä ymmärrän ap: n pointtia. Itse en edes vilkaiset tukevia miehiä päin ja en halua mitään sohvaperunaa. Onneksi nykyinen miesystäväni on urheilullinen.

Vierailija
40/209 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin salilta löytyy lapsiparkki. Tosiaan kyllä on ihmisellä aikaa pitää kunnostaan huolta jos vaan viitsii. Tosiasia on vain se että ei jaksa/viitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi