Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YÄÄK! Olen kaverilla viikonlopun ja hän käryttää koko ajan jotain vaniljan hajuisia kynttilöitä!

Vierailija
16.11.2007 |

Onneksi pysty surffaamaan kännillä ja olenkin vierashuoneessa vielä tekemssä hetken työjuttuja. Päätä särkee ja suussa maistuu kuin Wonderbaum olisi 10cm päässä! Vielä oli 2 pitkää yötä ja päivää edessä. Voi herran jee, että tulikin lähdettyä lapsuudenystävän luo ja hän on nykyään joku Partylite-hörhö!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan tuoksukynttilöitä mutta migreenin takia en voi niitä polttaa.

Vierailija
2/6 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on junttia niin tuoksukynttilät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä hyvin voisi kai sanoa, että on junttia käyttää itse jotain tuoksua...

Vierailija
4/6 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttilää ja nyt ne palaa kaikki. Tuolla hän on pimeässä asunnossa ja fiilsitelee juoden viiniä ja kuunnellen meidän limudiskoaikaista musaa.

Sanoin jo, että mulla tulee päänsärky, mutta ei otanut sitä onkeensa. Kommentoi vaan, et hän taas ei voisi elää ilman kynttilöitä.

APUA!

Vierailija
5/6 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos ihan reilusti sanoisit, että nyt tuo haju alkaa tympiä? Luutavasti ystäväsi yrittää tehdä olosi mukavaksi ja asuntonsa viihtyisäksi tuolla tuoksulla!

Vierailija
6/6 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriasia on hienostunut tuoksu kuin kylpeminen tuoksuissa. Kyllähän jokaisen kodissakin on oma tuoksu ihan ilman keinotekoista hajukylpyä ja meillä ainakin koti tuoksuu puhtaalle ihan ilman tuoksukynttelilöitä ja voimakastuoksuisia pesuaineita. Itse käytän deodoranttia ja hajuvettä, mutta tuoksua riittää vain suihkaisu ilmaan ja kävely läpi, ei mummotyyliin suihkaisuja korva taakse, kaulalle, niskalle ja ranteisiin.

Vierailija:

ihan yhtä hyvin voisi kai sanoa, että on junttia käyttää itse jotain tuoksua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme