Uskomatonta!! Kärsimme lapsettomuudesta ja lopetimme yrittämisen,
Kommentit (27)
Vierailija:
Tutkaillaan limoja ja ajoitetaan yhdynnät niiden mukaan.
Yrittäminen = jätetään ehkäisy pois.
Vierailija:
Ja stressihän ihan varmasti vaikeuttaa raskautumista.
Minä olen joka kerta bongaillut ovista, käyttänyt ovistikkuja, stressannut oikeaa aikaa yhdynnälle, piinannut miesparan henkihieveriin ovisaikoina. Ja guess what, neljästi olen tullut ekasta kerrasta raskaaksi. Ihmeellistä!
Todennäköisesti olisit tullut raskaaksi ilman moisia turhia stressitekijöitäkin. Miksi pitäisi tulla raskaaksi ensimmäisestä yrityskerrasta? Saitko aiemminkin aina kaiken haluamasi heti?
kahden isci-vauvan jälkeen. Normaalisti meille ei pitänyt vauvaa tulla ja kun äitiyslomalta olin palaamassa töihin,olinkin raskaana . Lääkärikin ihmetteli????
Oltiin kärsitty jo reilut seitsemän vuotta kipeistä lapsettomuusvuosista ja sitten olimme ilmoittautuneet adotioneuvontaan, ja kas kummaa, tulinkin elämäni ekan kerran raskaaksi!!! :) Nyt meillä on 3-vuotias lapsi! Olemme niin onnellisia hänestä!
Valitettavasti lapsettomuus vaan jatkuu sekundäärisenä, mutta on se niin paljon helpompi kestää nyt, kun on tuo yksi niin rakas lapsi.
Todella paljon onnea teille oman lapsen saantiin, tavalla tai toisella!
Tutkaillaan limoja ja ajoitetaan yhdynnät niiden mukaan. Tosiasiassa se otollinen aika voi ihan muulloin. Kyllä luonto tietää paremmin. Rakastellaan silloin kun halutaan. Ja stressihän ihan varmasti vaikeuttaa raskautumista.