Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta!! Kärsimme lapsettomuudesta ja lopetimme yrittämisen,

Vierailija
16.11.2007 |

mutta siltikään en tullut raskaaksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkaillaan limoja ja ajoitetaan yhdynnät niiden mukaan. Tosiasiassa se otollinen aika voi ihan muulloin. Kyllä luonto tietää paremmin. Rakastellaan silloin kun halutaan. Ja stressihän ihan varmasti vaikeuttaa raskautumista.

Vierailija
22/27 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tutkaillaan limoja ja ajoitetaan yhdynnät niiden mukaan.

Yrittäminen = jätetään ehkäisy pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja stressihän ihan varmasti vaikeuttaa raskautumista.

Vierailija
24/27 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joka kerta bongaillut ovista, käyttänyt ovistikkuja, stressannut oikeaa aikaa yhdynnälle, piinannut miesparan henkihieveriin ovisaikoina. Ja guess what, neljästi olen tullut ekasta kerrasta raskaaksi. Ihmeellistä!

Vierailija
25/27 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olisit tullut raskaaksi ilman moisia turhia stressitekijöitäkin. Miksi pitäisi tulla raskaaksi ensimmäisestä yrityskerrasta? Saitko aiemminkin aina kaiken haluamasi heti?

Vierailija
26/27 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden isci-vauvan jälkeen. Normaalisti meille ei pitänyt vauvaa tulla ja kun äitiyslomalta olin palaamassa töihin,olinkin raskaana . Lääkärikin ihmetteli????

Vierailija
27/27 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kärsitty jo reilut seitsemän vuotta kipeistä lapsettomuusvuosista ja sitten olimme ilmoittautuneet adotioneuvontaan, ja kas kummaa, tulinkin elämäni ekan kerran raskaaksi!!! :) Nyt meillä on 3-vuotias lapsi! Olemme niin onnellisia hänestä!

Valitettavasti lapsettomuus vaan jatkuu sekundäärisenä, mutta on se niin paljon helpompi kestää nyt, kun on tuo yksi niin rakas lapsi.

Todella paljon onnea teille oman lapsen saantiin, tavalla tai toisella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän