Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka väität ettet vihaa P-E:tä - mihin projisoit vihasi?

Vierailija
16.11.2007 |

Johonkin se kohdistuu kuitenkin.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


uskovaisuus ei ole sama kuin mielisairaus!

Vierailija
42/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näin, usein ei. Minäkin suosittelen sinulle nyt ammattiapua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vihaamisesta: Olen tietenkin vihainen/pettynyt/surullinen P-E:lle ja kaikille/kaikelle, jotka/joka on myötävaikuttanut hänen tekoonsa. Mutta en VIHAA häntä, siis niin että viha olisi elämääni hallitseva asia, josta en edes halua päästä eroon.



Vihastuminen (=tilapäinen vihan tunteen kokeminen) on luonnollista ja tärkeääkin, mutta vihassa rypeminen aiheutta ainoastaan tuhoa. Vihastumisesta pitää päästä eteenpäin.

Vierailija
44/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika kuin P-E. En tunne minkäänlaista vihaa P-E:tä kohtaan vaan surua, että hän ei saanut apua. Surua siitä, miten nuori poika kohtasi loppunsa. Surua tunnen myös muiden uhrien vuoksi.



Luulen, että tuntisin vihaa siinä tapauksessa, jos oma poikani olisi ollut uhri.



Surua tunnen myös vanhempien puolesta. Heillä mahtaa olla suuret itsesyytökset tapahtuneesta.

Vierailija
45/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka se saattaa tuntua siltä väkevyytensä takia.



Vihaaan usein kätkeytyy muita tunteita, kaikkein yleisimmin pelkoa.



Ei, minä en tunne vihaa. Tunnen surua ja huolta surevien puolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän