Sinä joka väität ettet vihaa P-E:tä - mihin projisoit vihasi?
Kommentit (45)
Joskus näin, usein ei. Minäkin suosittelen sinulle nyt ammattiapua.
Niin ja vihaamisesta: Olen tietenkin vihainen/pettynyt/surullinen P-E:lle ja kaikille/kaikelle, jotka/joka on myötävaikuttanut hänen tekoonsa. Mutta en VIHAA häntä, siis niin että viha olisi elämääni hallitseva asia, josta en edes halua päästä eroon.
Vihastuminen (=tilapäinen vihan tunteen kokeminen) on luonnollista ja tärkeääkin, mutta vihassa rypeminen aiheutta ainoastaan tuhoa. Vihastumisesta pitää päästä eteenpäin.
poika kuin P-E. En tunne minkäänlaista vihaa P-E:tä kohtaan vaan surua, että hän ei saanut apua. Surua siitä, miten nuori poika kohtasi loppunsa. Surua tunnen myös muiden uhrien vuoksi.
Luulen, että tuntisin vihaa siinä tapauksessa, jos oma poikani olisi ollut uhri.
Surua tunnen myös vanhempien puolesta. Heillä mahtaa olla suuret itsesyytökset tapahtuneesta.
vaikka se saattaa tuntua siltä väkevyytensä takia.
Vihaaan usein kätkeytyy muita tunteita, kaikkein yleisimmin pelkoa.
Ei, minä en tunne vihaa. Tunnen surua ja huolta surevien puolesta.
Vierailija: