Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka väität ettet vihaa P-E:tä - mihin projisoit vihasi?

Vierailija
16.11.2007 |

Johonkin se kohdistuu kuitenkin.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiin, jotka tuntevat vihaa surun sijaan, etenkin kun kyse on näin uskomattomasta tapahtumasta. t. 2

Vierailija
22/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä ap, miksi minun pitäisi käyttää energiaani jonkun itselleni vieraan henkilön vihaamiseen. Miksi sinä vihaat esim. P-E:ä? Hänen ampumistensa vuoksiko? Ampuiko sinulle läheisen? Tai edes tuttavasi?



Vihassasi ei taida olla oikein logiikkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt tunnen sympatiaa ja surua hänen puolestaan vaikka teko oli kauhea. Mistäköhän johtuu?



Olin itsekin angstinen nuori (tosin negatiiviset tunteet kohdistui lähinnä itseen). Kun on vähitellen huomannut, että elämä voi olla ihanaa ja kaikkea sellaista onnea voi tulla minunkin kohdalleni, mitä en 18-vuotiaana en osannut kuvitellakaan, niin olisin suonut PE:llekin onnellisen loppuelämän. Olen ihan varma että häntä olisi voitu auttaa, siksi tämä tapaus oli niin järkyttävän turha.

Vierailija
24/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eivät pidä huolta keskenkasvuisista, vaan luokaton lukio vain lisää ongelmia. (eiliset uutiset)

Vierailija
25/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri nyt vihaa ketään. Olen erittäin surullinen P-E:n puolesta ja hänen uhriensa puolesta. Vieläkin tulee itku, kun ajattelen, miten P-E:n on ollut paha olla eikä hän edes uskonut saavansa apua.

Vierailija
26/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä viha minun pitäisi projisoida. en tunne vihaa. joskus suutun jostakin, mutta ei mussa mitään vihaa ole patoutuneena... mistäs ap on niin vihainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas ihminen tappaisi itsensä, EI muita.

Vierailija
28/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa, että surullisemmalta vain tuntuu, kun pahimmat haukkujat olisivat olleet valmiit Pekka-Ericin itse lynkkaamaan. Pata kattilaa soimaa, etten sanoisi.



Olisi tärkeämpää nyt kouluissa käydä keskustelua siitä, miten voisimme toinen toisiamme tukea ja jos jonkun mielenterveys järkkyy, siitäkin pitäisi kertoa. Ja niin oli kyllä Pekka-Ericistäkin kerrottu moneen kertaan mm. rehtorille, mutta mitään ei tehty :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ihminen voi olla vain surullinen? Miten viha siihen liittyy?

Vierailija
30/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eli viha naamioituu suruksi. Kiitos kaikille vastauksista. ap

Et ole mikään Ilona Rauhala ;) Yrittäisit nyt vaan jatkaa elämääsi.

t. 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vihaaminen auttaa? P-E:kin vihasi, oli täynnä vihaa.

Vierailija
32/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai diktaattorit jne. Nyt on Jokela saanut sun päässä liian isot mittasuhteet kapasiteettiin verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mielisairas ihminen tappaisi itsensä, EI muita.

Ei mielisairailla ole logiikkaa.

Vierailija
34/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla kaikki ok? tunnut olevan vähän poissa tolaltasi. Eikä viha naamioidu suruksi, kuten sanoit, vaan useinhan suru naamioituu vihaksi. Mitä sinä jokela-jutussa suret? Jokainen varmasti jotakin suree, mutta harvalla se vihaksi kääntyy. Siksi sunkin kannattaisi varmaan keskustella jollekin, jos oikeasti tunnet vihaa.

Vierailija:


Mielisairas ihminen tappaisi itsensä, EI muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun poika oli masentunut, ei hän tuntenut minkäänlaista empatiaa esim. mummoaan kohtaan, kun tämä taisteli hengestään sydänkohtauksen jälkeen. Pojalle oli ihan sama, miten mummon käy, vaikka pojan ollessa pieni mummo oli hänelle hyvin rakas ja läheinen ihminen. Sairaudesta P-E:nkin kohdalla oli kyse.

Vierailija
36/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin vihaaminen on energian haaskaamista. Onko myös joku sääntö, esim. jos joku ihminen tappaa yli 5 henkilöä sitä tulee vihata? Sellaisia ihmisiä on muuten tässä maailmassa paljon!



Vihaan pedofiilejä ja lasten pahoinpitelijöitä, vaikka myönnänkin että ko. rikosten tekijöillä on melko suurella todennäköisyydellä ollut itsellään esim. vaikea lapsuus tms.

Vierailija
37/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tai diktaattorit jne. Nyt on Jokela saanut sun päässä liian isot mittasuhteet kapasiteettiin verrattuna.

Vierailija
38/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota on sotaa. Ei sodassa tappaakseen tarvita mielisairautta.

Vierailija
39/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden olemassa oloa ei voi todistaa ja siihen miten asiat on aina ollut. Helppoa, yksinkertaista ja ei vaadi ajattelua.

Vierailija
40/45 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat varmaan, että ajatuksiasi ei jaa kukaan tai aniharva.

Viha ei ole normaali reaktio tälläisessä tapahtumassa, tai se VOI olla ensireaktio, mutta nyt on tapahtuneesta jo jonkin aikaa.



Ihan lämmöllä suosittelen, että ensialkuun soitat vaikka kriisipuhelimeen tms. Oletko vastikään menettänyt omaisesi itsemurhan kautta?

Tuo surunauhayhdistys on todella hyvä paikka! Katso heidän nettisivut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi