Lue keskustelun säännöt.
APUA SISKOT: Mitä tarjoan illanistujaisissa?
15.11.2007 |
Ei päässä pyöri.. ajattelin salaatteja ja jotain täyttävää suolaista mutta ei pitsaa.. Vieraat tulevat kuuden ajoissa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
enkä ihonväriltäni musta.