Lue keskustelun säännöt.
Rappukäytävässä kolisi viinipullot! Naapuri tuli kotiin. Täytyy itsekin rientää. Toivottavasti ei lopu!!!
30.11.2007 |
Naapuri ei tosiaankaan ole mikään juoppo, en minäkään! :D
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla