Oon 49v ja jännitän joka kerta nykyään, että tuleeko kuukautiset vai ei. Aina ne tulee säännöllisesti. Muita?
Kommentit (52)
Mä olen 50v ja kyllä ne vaan tulee. Vielä runsaina eikä edes caprilon auta.
Mulla ne tuossa iässä alkoivat tulla enää silloin tällöin.
En mä niitä jännitä. Kalenterista katson, koska seuraavat alkaa ja säännöllisesti alkavat aina samoihin aikoihin kuusta.
49v, yhtä säännölliset kuukautiset kuin ennenkin ja samaan aikaan kuusta tunnen ovulaation nipistyksestä kuin ennenkin.
45, vuodan muuten melkein koko ajan (10-15 vuodotonta päivää kuussa, esivaihdevuosioireisiin määrätyt e-pillerit vaihtumassa Mirenaan ja geeliin), mutta nyt, kun se Mirena pitäisi ma laittaa, en vuoda tipan tippaa. Toisaalta, jos nyt varaisin ajan ikäkausipapaan, jota ei taas voi tehdä vuodon aikana, hulahtelu alkaisi varmaan heti.
Kyllä mutta en jännitä. Menkat alkoi omalla painollaan ja niin myös loppuvat.
Edelleen säännölliset kuukautiset minullakin. Joka kerta kun ostan uusia siteitä mietin että onkohan näille enää käyttöä mutta kyllä ne varastot vain hupenee.
49 ja kuukautiset tulee milloin muistaa onneksi nykyään. Ollut kerran 7 kk välikin. Nyt viimeisistä menkoista 4 kk. Saisi loppua jo kokonaan.
Saavatko vain 49-vuotiaat kommentoida?
Minä olen 59-vuotias, ja kuukautiset ovat silloin tällöin jääneet tulematta viime vuosina. Tänä vuonna kuitenkin joka kuukausi ja tälläkin hetkellä.
49 myös ja säännöllisesti tulee, joskin runsaampana kuin ennen.
Mulla loppuivat kertaheitolla pari kuukautta 50-vuotispäiväni jälkeen, eivätkä koskaan enää palanneet.
Minä olen 53-vuotias ja kuukautiset tulivat viimeeksi joitain kuukausia sitten. Olen aivan ihastuksissani, että niitä ei ole nyt enää kuulunut. Olisiko se rumba nyt lopullisesti ohi?
Minulla oli kerran väliä jopa 3 kk, sitten tulivat taas kerran kuussa ja runsaina. Käytän kyllä Estrogen geeliä. En pärjää enää ilman, olen pinna kireällä muuten ja kävisin ainakin esimieheni kimppuun joka ärsyttää minua :)
Minulla alkaa menkat edelleen tunnilleen samaan aikaan aamuyöllä. Odotan jo niiden loppumista kun on runsasta hikoilua ja huonoa yöunta ollut viimeiset pari vuotta. Täytän loppu vuodesta 49 joten olisi jo aika menkkojen loppua kokonaan. Vuodon määrä on onneksi vähentynyt.
Ei tarvitse enää rättejä ostaa, kuukautiset loppui kun täytin 54.
Menkat loppuivat 42 vuotiaana ja olen nauttinut näistä vuosista kun ei enää tarvitse ehkäisyä käyttää.
Mulla on minipillerit, joiden ansiosta on menkat kokonaan pois. Enää en kuulemma ehkäisyn takia niitä tarvitsisi, mutta kun pitävät minun aiemmin ongelmallisen kiertoni kurissa (=poissa), niin saan kuulemma käyttää reilusti yli 5-kymppiseksi. Kerran unohtui yksi liuskan aloittava pilleri ottaa, jolloin aloiti liuskan päivää liian myöhään, ja tällöin alkoi muutaman päivän tiputteluvuoto. Eli ilmeisesti jonkin näköinen kierto vielä olisi, jos ei olisi noita pillereitä. Vähintään siis tyhjennysvuoto, ei enää ovuloiva.
-syksyllä 49 täyttävä