Lapset kertoivat olleensa isin ja Minnan kanssa kaupungilla!
Mies oli eilen lasten kanssa Rautakaupassa, ruokakaupassa ja ravintolassa syömässä. Mukana oli kuulemma ollut joku Minna koko ajan. Tytöt 3 ja 5 paljastivat juuri äsken.
Äijä tulee kuuden aikaan kotiin. Tapanko heti vai kyselenkö ensin?!
Kommentit (88)
oikein rautakaupassa ja lapset mukana.
Ei vaaleanpunainen käsilaukku tee tästä jutusta välttämättä provoa tai mielikuvitusjuttua.
t. kolmekymppinen, joka omistaa vaaleanpunaisen käsilaukun ja siihen sointuvat vaaleanpunaiset kengät
tapaamaan hoitojaan. Sillä oli aina useita naisia joita kävi paneksimassa. Muistan monta tapausta, kun olimme isän kanssa " kylässä" jonkun tädin luona. Mun piti leikkiä olkkarissa kun ne kävi makuuhuoneessa tekemässä jotain " aikuisten juttuja" . Olin isälle ikäänkuin alibi, kun otti mut mukaan, oli muka laillisilla reissuilla.
En kertonut koskaan äidille, vaikka tajusin, että isä tekee nyt jotain väärää. Erohan siitä lopulta tuli, kun tarpeeksi moni äidille niistä kertoi ja se lopulta uskoi.
Kuulemma joku duunikaveri tuli kauppakeskuksessa vastaan ja liittyi seuraan. Äijä meni kyllä vähän oudoksi. Jotain tässä nyt on... äijä ei myönnä, mutta epäilen nyt vahvasti.
En ole mustasukkainen luonne yhtään, mutta en mä tälläistäkään nyt ihan sulata.
Tutkimus jatkuu...
ap
Hitsi vie, tässähän toivois että vois miestään epäillä, jotta pääsis kokeilemaan tollasta temppua! Huh!
Pro, tosiaankin! : DDDDDD