Lapset kertoivat olleensa isin ja Minnan kanssa kaupungilla!
Mies oli eilen lasten kanssa Rautakaupassa, ruokakaupassa ja ravintolassa syömässä. Mukana oli kuulemma ollut joku Minna koko ajan. Tytöt 3 ja 5 paljastivat juuri äsken.
Äijä tulee kuuden aikaan kotiin. Tapanko heti vai kyselenkö ensin?!
Kommentit (88)
Vierailija:
Tumpe kylään ja Tumpe meni yläkertaan ja hän ei saanut mennä mukaan...
Isä alkoi kysellä vähän lisää ja sitten tyttö jatkoi, että oikeastaan niitä Tumpeja olikin kolme ja ne oli niin pitkiä, että pää otti kattoon kiinni...
miespuolista kollegaa lastensa kanssa kauppakeskuksessa ja käynyt heidän kanssaan kahvilla. Molemmissa tapauksissa kaverit ovat kertoneet töissä niin paljon lapsistaan, että jo ihan uteliaisuudesta halusin tutustua näihin ' ihmelapsiin' ihan oikeasti :-) Ja tosiaan, tapaamiset ovat olleet ihan sattumia ja ainakaan minun puoleltani ei ole ollut minkäänlaista salarakasmeininkiä. Eli juttu voi oikeasti olla ihan viaton ja sattumaa.
Kyllä siinä riitti selittelemistä sukulaisille ja ystäville.
oli ollut leikkipuistossa tyttöystävän ja lasten kanssa, lapset oli sitten äidilleen ihmetelleet, kun sillä tädillä oli sama nimi kuin toisella lapsista.
Miten miehet voi olla noin tyhmiä.
monet kaupat ja ravintolassa kävisit syömässä?
Siis ootko tosissaan??? Kuluttaisit aikaa useamman tunnin vain tutustuaksesi " ihmelapsiin"
Vierailija:
miespuolista kollegaa lastensa kanssa kauppakeskuksessa ja käynyt heidän kanssaan kahvilla. Molemmissa tapauksissa kaverit ovat kertoneet töissä niin paljon lapsistaan, että jo ihan uteliaisuudesta halusin tutustua näihin ' ihmelapsiin' ihan oikeasti :-) Ja tosiaan, tapaamiset ovat olleet ihan sattumia ja ainakaan minun puoleltani ei ole ollut minkäänlaista salarakasmeininkiä. Eli juttu voi oikeasti olla ihan viaton ja sattumaa.
kanssa kauppoja ja vielä muksut mukana. Selkeästi petturiukko!!!
Meillä pian 3-vuotta täyttävä selitti täyttä häkää, että äiti on oikeasti mies ja isi on äiti ja äiti on isi, ollaan kyllä heteroita eikä sukupuolenvaihdosta ole tehty, rajaton mielikuvitus :)
Minun isäni pettiä äitiä, vieläpä äidin siskon kanssa. Ja otti pikkusiskoni mukaan sille reissulle, jotta äiti ei osaisi edes epäillä mitään sattuneen. Säälittää vaan vieläkin siskoni, joka joutui ihan hirveään kuulusteluun kun kertoi sitten kotona äidille kun oli nähnyt isin ja tädin pussaavan. Ja jotenkin tuntui, että äiti kohteli myöhemminkin siskoa eri tavalla tuon takia, syytti tavallaan sitä " viestin tuojaa" vaikka isäähän siitä olisi pitänyt syyttää. Eivät edes eronneet..
Vierailija:
oli ollut leikkipuistossa tyttöystävän ja lasten kanssa, lapset oli sitten äidilleen ihmetelleet, kun sillä tädillä oli sama nimi kuin toisella lapsista.Miten miehet voi olla noin tyhmiä.
Vierailija:
Enpä usko, että miehellä olisi salarakas mukana jos on lasten kanssa liikenteessä.
Mieheni tapaili salarakastaan myös lapsen läsnöollessa ja keksi naiselle salanimen " sanna" !
huhuu ap mites Minnan käsveskaa voi.........
Lapset kertoivat että olivat iskän kanssa käyneet syömässä ja Johanna oli ollut mukana.
Kesti pitkään kun isä ja lapset tapasivat naista aina " vahingossa" .
Lopulta kaverini otti selville tämän naisen miehen puhelinnumeron.
Puhuivat asiasta pitkään ja niinhän se oli, molempien puolisto pettivät.
Kysyttäessä sitten lopulta myönsivät ja nyt jo asuvat yhdessä.
Ja kehtaavat vielä taistella lasten huoltajuudesta :(
olin 4-vuotias kun isin kanssa otettiin liftari kyytiin, joka oli siis isin tyttöystävä....oli myös vienyt isonsiskoni ja veljeni naisen luo kylään ja antanut veljelleni rahaa, ettei kerro äidille. Sairasta vai mitä. Veljeni kertoi äidille.
myös mukanaan poikaa treffeille, poika sit selitti mulle et iskän kanssa kuskataan tätiä
Vierailija:
Ja miten müä voin olla näin tyhmä, etten tajua mitä tässä tahdotaan sanoa:
Vierailija:
monet kaupat ja ravintolassa kävisit syömässä?Siis ootko tosissaan??? Kuluttaisit aikaa useamman tunnin vain tutustuaksesi " ihmelapsiin"
Vierailija:
Voihan työkaverin kanssa olla kaverikin. Voisin kuvitella käyväni syömässäkin työkaverin kanssa. Hassua että sukupuoli sitten estäisikin sen. Käymmehän me päivittäin syömässä töissäkin työkavereiden kanssa. Vapaalla pitäisi sitten olla kuin ei tuntisi?
Meillä kyllä tilanne, että itse olen aika miesvaltaisella alalla töissä ja mieheni naisvaltaisella alalla. En pitäisi ihmeenä, että mieheni tapaisi kaupassa tutun ja kävisi kahvilla jonkun " Minnan" kanssa. Tietty se voisi olla suhdekin, mutta en osaisi epäillä... En jaksa aina miettiä pahinta, sitten jos se pahin tapahtuu, pitää miettiä, mikä sitten eteen.
mutta se vaaleanpunainen käsilaukku RAUTAKAUPASSA. Nainen, joka käyttää sellaista laukkua ei kuulosta oikein Remonttiraijalta.
Eipäs nyt yleistetä liikaa rouvat.
kierrellä kaupoissa, häh kysyn vaan ehkä kahvilla voi pyörähtää mutta rauta-kaupat ja ruokakaupat... huhhu
On vain haluttu leikkiä kotista