Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset kertoivat olleensa isin ja Minnan kanssa kaupungilla!

Vierailija
15.11.2007 |

Mies oli eilen lasten kanssa Rautakaupassa, ruokakaupassa ja ravintolassa syömässä. Mukana oli kuulemma ollut joku Minna koko ajan. Tytöt 3 ja 5 paljastivat juuri äsken.

Äijä tulee kuuden aikaan kotiin. Tapanko heti vai kyselenkö ensin?!

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten vastasit tähän ketjuun?

Vierailija
62/88 |
16.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aina niin jänniä... Mutta tukeni ja osanottoni ap:lle, jos pahin totuus paljastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
23.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Elämä takana... tässä sitä istutaan raitapaita päällä ja tukka sekaisin koneen äärellä - mies on tietysti rautakaupassa jonkun hemaisevan parikymppisen kanssa (hempukalla on vaaleanpunainen laukku, jollaista minulla vanhalla kurpalla ei tietenkään ole!)

Kuolemaa odotellessa käyn välillä ravintolassa nolaamassa itseni tanssimalla kännipäissäni nuorison joukossa ja yrittämällä tehdä vaikutuksen itseäni nuorempii miehiin - eihän minulla muuta syytä ravintolassa olemiseen tietenkään ole.

Pahin syntini kuitenkin on se, että minulla on alle kouluikäinen lapsi. En voi kuvitella, miten traumaattista lapselle onkaan se, että ikäloppu äiti vie hänet aamulla hoitoon... ja kuvitelkaa, minkä ikäinen olenkaan, kun lapsi pääsee ripille! Toivon mukaan elän siihen saakka.

Kiitos ja anteeksi.

T: toinen 40-kymppinen kurppa ja toinen jalka jo haudassa

Ihana kirjoitus. Minun mieheni sanoi menevänsä töihin, mutta onkin tietty rautakaupassa... Arvaahan sen, että pitää tällainen vanhus vaihtaa nuorempaan. osti mokoma ihan kiusallaan tietty viime jouluksi minulle raitapaidankin. Olisi pitänyt silloin jo ymmärtää se selvä vihje :(

No, mutta lähdetäänkös bailaamaan, siskot? Mennään baariin iskemään niitä nuoria kolleja. Teinikuteet vaan niskaan ja menox ;=) Jos mies ja Minna tulisi hoitamaan lapsia.

Vierailija
64/88 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan!

Vierailija
65/88 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen nyt tietää, että lapset lörpöttää kaiken äidille. Minusta selitys on ihan kelpo.

Vierailija
66/88 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan ylöspäin.. Ap, onko mitään selvinnyt lisätutkimuksista?

Vierailija
67/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt, ap, miten juttu on edennyt !

Vierailija
68/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo lasten mielikuvitus voi aika hyvä olla. Meillä 5-vuotias tyttö kertoi isälleen päiväkodin isovanhempien päivän jälkeen, kuinka mummi ja ukki tuli junalta taksilla. Kuinka nuorempi tyttö istui mummin sylissä ja hän ukin vieressä ym. ym. Sitten kertoi kuinka mummin ja ukin piti lähteä vähän aikaisemmin, kun he jatkoivat matkaa Helsinkiin.

Illalla ukko kyseli minulta ihmeissään olinko sittenkin kutsunut 300km päässä asuvat isovanhemmat sinne isovanhempien päivään. En ollut kutsunut eivätkä isovanhemmat olleet siellä olleet, mutta tytön kertomus kaikessa yksityiskohtaisuudessaan oli tosi uskottava.

Toisaalta tiedän ihan lähipiiristä tapauksen, jossa miehen uskottomuus selvisi, kun 6-vuotias poika vahingossa paljasti uimahallireissulla olleen mukana myös jonkun naisen.

Vierailija
69/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä pysyy kannassaan, että kunhan nyt tuli vaan vastaan ostarilla. En jaksa sen enempää nalkutella, mutta pikkasen on jäinen fiilis meillä kotona. Viime yönä tuli kahdelta tekstari. Muka työkaveri ilmoitti olevansa tänään kipeänä. Ehe.

Ja arvatkaa mitä. Ensi viikonloppuna on firman pikkujoulut ruotsin laivalla. 48 h risteily Minnan kanssa. Minna perkele jos annat mulle kupan!!!!

Oisko joku muu menossa samalle risteilylle, maksan vaikka, että vakoilet mulle!?

Jos Minna käyt mun äijän kimppuun teen susta minnamuussia!

ap

Vierailija
70/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Olisin tossa tilanteessa vatinut nähdä sen tekstarin. Viddu mikä valehteleva petturi. Tsemppiä ap! Ole tiukkana miehesi kanssa.

Vierailija
71/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei kertonut sen kauppakeskusreissun jälkeen törmänneensä työkaveriinsa. Jos vaihtaa pari sanaa, niin semmoista ei välttämättä mainitse, mutta jos käydään syömässä etc etc. niin silloin tietysti.

- vaivaantunut kyselystä, eli jotain salattavaa

- tekstari klo 02.00 yöllä

Mahtaa olla hyvällä tuulella valmistautuessaan pikkujouluristeilyyn, kun tietää että saa bailata vapaasti ilman valvovaa silmää.

Saat sille huonon omatunnon risteilylle, kun olet oikein ihana ennen reissua, mut et sanallakaan varoittele vaan ennemminkin toivotat pidä hauskaa kulta!

Vierailija
72/88 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
73/88 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Olimme (lähipubin nimi)ssa" . Epäilin lapsen tarinaa ja esitin jatkokysymyksen: " Mitä te siellä teitte?" Lapsi: " Ei me mitään tehty. Isi vaan pelas Biljardia ja joi kaljaa" . Varmistellessani lapsen tarinan todenperäisyyttä, jatkoi lapsi takeltelematta tarinaansa hyvin todenmukaisesti. Meinasi mies saada jo haukut, että mitä menee lasten kanssa baariin, mutta onneksi naapuri tiesi olleensa poppoon seurassa päivällä niin, ettei isä lapsineen olisi voinut millään olla baarissa.

Tuon ikäisten tarinankertojan kyvyt ovat iskemättömät

Vierailija
74/88 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kunnon todisteet joita ei voi selitellä kuin tökeröillä tekaistuilla jutuilla!

Jos paljastaa kortit liian aikaisin mies käy varovaiseksi ja suhteen todistaminen voi olla tosi hankalaa.

Nimimerkillä kokemusta on! Oma mies yritti viimeiseen asti valehdella mutta oli hölmö mennyt lesoilemaan parhaan ystäväni miehelle suhteestaan...idiootti! Tämä tietysti kertoi kaverilleni ja peli oli sillä selvä!

Vierailija
75/88 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap jopa sun puolesta ihan sydän syrjälläni. Toivottavasti mitään todellista ei ole tapahtunut, vaikka nuo kertomasi tosiasiat tuntuvat kyllä aika pahoilta.

Luitko sen tekstarin vai oliko mies poistanut sen?

Vierailija
76/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä ainakin tekisin. Esim. kun mies on suihkussa. Jos se yöllinen tekstari on poistettu, mutta ei muita, herää kyllä epäilys!

Vierailija
77/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstari on ilmanmuuta luettava. Jos poistettu, kysy mieheltä kuka työkaveri on kipeä. Sitten soita firmaan ja kysy puhelimeen tuota tyyppiä. Kun saat tietää puhelinnumeron, josta teksti tuli, laita miehesi puhelin ' tuntematon numero' näytölle ja näppäile numero puhelimeen. Näin puhelin näyttää minkä nimen mies on numerolle laittanut. Luultavasti ' johtaja paavilainen' tms.

Jätä nimi miehen kännykkään mutta vaihda puhelinnumero, mielummin prepaid liittymä, siis omasi. Näin tiedät milloin mies yrittää tavoittaa Minnaansa. Älä vastaa tietenkään.

Ota Minnan numero vain itsellesi. Voit tarvia sitä. Kysy liittymän haltija lähettämällä numero tekstiviestinä numeroon 16123. Saat tiedon tekstinä omaan puhelimeesi.

Ja koko homma salaa, hymyssäsuin, ettei mies luule sinun olevan epäluuloinen!

Vierailija
78/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin nostaa hattua tyypille 126. Sen verran olen minäkin noita pettämis- ja peittelykuvioita vierestä seurannut, että jotain jekkuja tiedän, mutta tuo on kyllä niin pro jo, että oletko ihan itse noita kehitellyt tarpeeseen?

Vierailija
79/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisen hauska ketju tämä. Minnamuusia, voi voi..

Ei kun oikeasti, tsemppiä ja jaksamisia ap:lle!

Vierailija
80/88 |
26.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kokemusta on menneiltä ajoilta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän