Lapset kertoivat olleensa isin ja Minnan kanssa kaupungilla!
Mies oli eilen lasten kanssa Rautakaupassa, ruokakaupassa ja ravintolassa syömässä. Mukana oli kuulemma ollut joku Minna koko ajan. Tytöt 3 ja 5 paljastivat juuri äsken.
Äijä tulee kuuden aikaan kotiin. Tapanko heti vai kyselenkö ensin?!
Kommentit (88)
lienee kaikki täällä taas niitä raitapaita tukka sekasin mammoja... iältään 40v....
kun nyt kerta alettiin ylistämään!
katelllisia jollekin nuorelee nätille blondille ja sen laukulle!
mikä toi rautakuappa juttu oli, kyllä mä hyvinkin saatan ihan piakkoinkin mennä rautakauppaan vaaleanpunaisen käsilaukkuni kanssa :)
Elämä takana... tässä sitä istutaan raitapaita päällä ja tukka sekaisin koneen äärellä - mies on tietysti rautakaupassa jonkun hemaisevan parikymppisen kanssa (hempukalla on vaaleanpunainen laukku, jollaista minulla vanhalla kurpalla ei tietenkään ole!)
Kuolemaa odotellessa käyn välillä ravintolassa nolaamassa itseni tanssimalla kännipäissäni nuorison joukossa ja yrittämällä tehdä vaikutuksen itseäni nuorempii miehiin - eihän minulla muuta syytä ravintolassa olemiseen tietenkään ole.
Pahin syntini kuitenkin on se, että minulla on alle kouluikäinen lapsi. En voi kuvitella, miten traumaattista lapselle onkaan se, että ikäloppu äiti vie hänet aamulla hoitoon... ja kuvitelkaa, minkä ikäinen olenkaan, kun lapsi pääsee ripille! Toivon mukaan elän siihen saakka.
Kiitos ja anteeksi.
että jos mun mies olis kaupungilla ja tapais työkaverin jonka kanssa menis vaikka kahville, niin kyllä hän kertoisi siitä kun tulisi kotiin.
Siinä ei ole ihmeellistä etteikö työkaverit voi istua kahvilla, mullakin on monta miestä työkaverina joille saatan lähteä vaikka lasten kanssa heidän kotiin kahville eikä siinä ole mitään pahaa. Mutta me avoimesti puhutaan näistä asioista miehen kanssa ja hänkin " tuntee" mun työkaverit ainakin nimeltä.
Että jos on niin hyvä työkaveri että voi istua kahveelle niin luulis että miehes olis jokus puhunut hänestä kotonakin. Eli nimi Minna pitäisi olla tuttu vaikket muuta tietäisikään. Kyllä mä ainakin tiedän miehen hyvät työkaverit etunimeltä vaikken tiedä miltä näyttää enkä heidän ikäänsä.
Henk. koht mulle toi selitys ei menis läpi jos siis Minna on tuntematon nimi. Jotain salattavaa on jos ei ole heti kotio tultuaan kertonut että törmäsin muuten Minnaan ja käytiin kahveella.
Ihan samaa sanoisin kuin 99. Itsellä monta miespuolista ystävää ja lapsi voisi milloin tahansa kertoa, että oltiin siellä ja täällä tämän ja tämän kanssa, mutta voisi kyllä miehen kulmakarvat kohota, jos ei kuuluisikaan näiden 5-6 normaalin nimen joukkoon se kahvitteluseuran nimi.
melba:
Ihan samaa sanoisin kuin 99. Itsellä monta miespuolista ystävää ja lapsi voisi milloin tahansa kertoa, että oltiin siellä ja täällä tämän ja tämän kanssa, mutta voisi kyllä miehen kulmakarvat kohota, jos ei kuuluisikaan näiden 5-6 normaalin nimen joukkoon se kahvitteluseuran nimi.
Muutaman ehkä, mutta ei edes kuutta.
Vierailija:
Elämä takana... tässä sitä istutaan raitapaita päällä ja tukka sekaisin koneen äärellä - mies on tietysti rautakaupassa jonkun hemaisevan parikymppisen kanssa (hempukalla on vaaleanpunainen laukku, jollaista minulla vanhalla kurpalla ei tietenkään ole!)Kuolemaa odotellessa käyn välillä ravintolassa nolaamassa itseni tanssimalla kännipäissäni nuorison joukossa ja yrittämällä tehdä vaikutuksen itseäni nuorempii miehiin - eihän minulla muuta syytä ravintolassa olemiseen tietenkään ole.
Pahin syntini kuitenkin on se, että minulla on alle kouluikäinen lapsi. En voi kuvitella, miten traumaattista lapselle onkaan se, että ikäloppu äiti vie hänet aamulla hoitoon... ja kuvitelkaa, minkä ikäinen olenkaan, kun lapsi pääsee ripille! Toivon mukaan elän siihen saakka.
Kiitos ja anteeksi.
T: toinen 40-kymppinen kurppa ja toinen jalka jo haudassa
täällä myös yksi kurppa istuu koneella henki pihisten, tosin olen sen verran " nuorempi" että lapsi ehtii muutaman kuukauden käydä koulua ennen kuin äitimuorin ikä alkaa 4:lla
terveisin vapiseva kurppa
Joo, no mulla nuo miespuoliset 5-6 ystävää on sellaisia, jotka mies on itsekin nähnyt ja he ovat olleet esim. meidän häissä eli eivät ole " vain" työkavereita tai muistoja menneestä vaan ovat oikeasti tekemisissä meidän perheen kanssa, esim. meidän poikamme kummi jne. Välillä tuntuu, että minun miespuoliset ystävät ovat nykyään enemmän ystäviä mieheni kanssa kuin mieheni entiset ystävät.
Uskoisin, että mieheni saattaisi hyvinkin olla mustasukkaista sorttia, jos minulle tulisi joku uusi miespuolinen ystävä nyt. Nuo 5-6 vanhaa menee hyvin, kun en ole koskaan heitä salaillut ja kaikki ovat olleet elämässäni ennen miestäni.
Mut mitä tuohon ap:n tilanteeseen tulee, niin mikäli he eivät muuloinkaan vietä aikaa yhdessä, niin hiukka outoa on kyllä noin paljon yhdessä kierrellä. Minä noiden ystävien kanssa voisin vaikka tuntitolkulla kierrellä rautakauppoja, mut en kyllä muiden miespuolisten (tuskin naispuolistenkaan, joiden kanssa en ole ystävä) työkavereiden. Eli kyllä nimi olisi pitänyt minusta tulla esiin aikaisemminkin jos hyviä ystäviä ovat.
Välillä tuntuu siltä kun nuoret todella kuvittelevat asian olevan noin..
Itse olen 25v äiti ja ystäväpiiriini kuuluu 30v äiti,42v äiti ja jopa oma 61v äitini ja hänen ystävänsä jotka saattavat liittyä seuraamme. Ja kaikilla on hauskaa kahvilla tai yökerhossa (harvemmin).
Mun on pakko saada tietää mikä se Minna oikein oli.
mitä järkeä katsoa elokuvaa jos loppuratkaisu jää näkemättä. tahtoo tietää minnan todellisen luonnon...
Vaikka mulla on vaaleanpunainen laukku ja vaaleat hiukset. EN kyllä olem yöskään käynyt rautakaupassa vähään aikaan enkä ulkona kenkään miehenkään kanssa ainakaan niin, että lapsia mukana.
ja olalla keikkui vaaleanpunainen kassi... so?
Enpä haluaisi olla sun vahdittavana :DDD Tuota ei pidä ikinä kertoa miehelle. Se ei ikinä keksisi itse varoa tuota. Siskot! Salatkaa tämä loistava juoni!!
Olet joko tosi viisas tai sitten katsot liikaa salapoliisisarjoja =D
Mulla on pikkasen päinvastainen kokemus. Yks työkuvioista tuttu ukkomies (vielä komea ja hauska kuin mikä) on iskenyt silmänsä minuun! Toi merkkipäivän kunniaksi kimpullisen tulipunaisia ruusujakin. Oli siinä miehelle selittäminen vaikka mitään en ole tehnyt...
No lounaalle en kyllä lähde yksin enkä lasten kanssa!
Kutkuttaa kuitenkin tuommoinen huomio ja se että joku voi olla MINUSTA kiinnostunut!!!
No ap...Miten kävi??
ja retosteli pitkään provollaan. Kertoi suunnittelevansa jo uutta.
se toisen ketjun ap ollut välttämättä sama kuin tämän ketjun...
se voi mennä keneenkään täydestä. Esim. toi viesti 119 Minnamuuseineen ja kuppineen. Että te olette helposti höynäytettäviä. Minä en koskaan viitsi edes avata näitä pettämissaagoja, niistä on 99 % provoilua.
oma mies tapasi salaa jotain naista, ja sain " vahingossa 2 tietää miehen pieneltä lapselta... kyselin kerran, että mitäs te muuten sillon ja sillon teitte, niin lapsi alkoi vänkäämään et ei ole lupa kertoa... siitä se vyyhti sitten aukes!