Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kuulla kokemuksia nivelreumasta..

Vierailija
15.11.2007 |

Mulla epäillään sitä, tutkimukset ovat vielä kesken mutta oireiden perusteella epäillään.. Millaisilla oireilla alkoi? Miten on hoidettu? Kestääkö normaalisti nivelten arkuus koko päivän vai vain aamupäivän ajan? Pahentaako rasitus nivelten kipua? Onko esim sormien nivelissä aina turvotusta kun ovat kipeät? Mulla kun kipua on mutta turvotusta ei.. Mulla erityisen kipeät on polvet ja sormet, mutta myös varpaiden, nilkkojen ja ranteiden nivelet kipuilevat. Pelottaa ja ahdistaa. Lähden nyt labroihin mutta palaan lukemaan myöhemmin ja toivoisin kovasti että joku jolla on omaa kokemusta viitsisi vastata.. Vertaistuki olisi tärkeää. Sitä kun luulee ettei itselle voisi tällaista tapahtua mutta näköjään voi :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää vaan tuollainenkin dg alle 30-vuotiaana 3 pienen lapsen äitinä.. :( Lisäksi tietenkin kuulisin hirmuisen mielelläni jos jollakin on joku muu syy tiedossa mikä voisi aiheuttaa nivelsärkyjä. Flunssaa tms mulla ei ole eikä flunssan takia viikkokausia kai nivelet edes voi olla kipeitä. Mutta nyt pitää mennä!

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän