Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitteko totuuden? Kyse vaimosta, jonka mies pettää häntä

Vierailija
05.08.2022 |

Mies on siis todistetusti pettänyt vaimoaan vaimon äidin kanssa. Asian tietää useat henkilöt, mutta vaimo itse ei. Haluaisitko itse tietää totuuden vai elää mieluiten tietämättömänä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kerrot, tuohan on sairasta.

Vierailija
2/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice. Pointsit miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta haluaako kukaan tietää, että oma äiti on tuollainen. Ovat kuitenkin läheisiä äitinsä kanssa.

-ap

Vierailija
4/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika next level, jos on totta. Mutta itse sanoisin, että riippuu kuinka läheinen ihminen. Jos kyse hyvästä ystävästä, kertoisin kyllä. Jos etäisempi hyvänpäivän tuttu, en välttämättä lähde sotkeentumaan.

Vierailija
5/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta haluaako kukaan tietää, että oma äiti on tuollainen. Ovat kuitenkin läheisiä äitinsä kanssa.

-ap

Jos monet tietää niin kyse ei ole en salaisuudesta. Tulee ilmi jossain vaiheessa ja ei kannata olla kaverille se ystävä joka ei kertonut vaikka tiesi sii kohtaa.

Vierailija
6/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kertoa totuuden, mutta silloin minuun katkaisisi välit kyseinen pettäjämies ja hän on minun veli. Veljen vaimo on minulle läheinen ja tuntuu pahalta kun en ole pystynyt kertomaan, minkälaisessa valheessa hän elää.

-ap

Vierailija
7/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin aina tietää totuuden ja monet muutkin. Mutta koska on noin vakava tilanne, sitä ei voi töksäyttää suoraan, pitäisi kiertäen kaartaen aluksi. Ja varmistaa että joku kriisipuhelin ja ihminen (tuttu) tukee häntä. Ettei sekoa täysin ikävästä tiedosta.

Vierailija
8/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on parempi kun ei tiedä kaikkea..

Vierailija
9/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kertoa totuuden, mutta silloin minuun katkaisisi välit kyseinen pettäjämies ja hän on minun veli. Veljen vaimo on minulle läheinen ja tuntuu pahalta kun en ole pystynyt kertomaan, minkälaisessa valheessa hän elää.

-ap

Kertoisin silti jotenkin. Pitäisi yhteyttä äitiin (ja muuhun sukuun), en veljeen. Jos veli häipyy, tekee omat päätöksensä. Muut eivät voi elää aina valheessa.

Vierailija
10/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Ei tuollaista kukaan kestä.

Vierailija
11/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli veljesi pettää vaimoaan vaimon äidin kanssa? Eikö se nyt ole itsestäänselvää, että puhut asiasta veljelle etkä hänen vaimolleen? Sanot että se homma loppuu nyt ja että hänen tehtävänsä on hoitaa asia niin, että joko kertoo vaimolleen tai pitää huolta ettei tämä saa KOSKAAN tietää. Ja koska useat jo tietävät, niin eipä siinä jää vaihtoehdoksi kuin että veljesi kertoo vaimolleen.

Sinun tehtäväsi ei ole mennä sitä kertomaan. Sinun tehtäväsi on sanoa veljellesi, että jos hän haluaa olla enää koskaan kanssasi missään tekemisissä, hän kertoo vaimolleen, mitä on tehnyt, ja he hoitavat sen jälkeen asiansa kuntoon tavalla tai toisella, joko eroavat tai jatkavat suhdetta puhtaalta pöydältä.

Vierailija
12/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kertoisin silti jotenkin. Pitäisi yhteyttä äitiin (ja muuhun sukuun), en veljeen. Jos veli häipyy, tekee omat päätöksensä. Muut eivät voi elää aina valheessa.

* Korjaan. Pitäisin yhteyttä omaan äitiin.

Vierailija
13/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi kaveri paneskeli äitinsä avomiehen kanssa, kun äiti oli töissä. Kaveri oli silloin teini-ikäinen ja mua inhotti sen touhut.

Vierailija
14/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli veljesi pettää vaimoaan vaimon äidin kanssa? Eikö se nyt ole itsestäänselvää, että puhut asiasta veljelle etkä hänen vaimolleen? Sanot että se homma loppuu nyt ja että hänen tehtävänsä on hoitaa asia niin, että joko kertoo vaimolleen tai pitää huolta ettei tämä saa KOSKAAN tietää. Ja koska useat jo tietävät, niin eipä siinä jää vaihtoehdoksi kuin että veljesi kertoo vaimolleen.

Sinun tehtäväsi ei ole mennä sitä kertomaan. Sinun tehtäväsi on sanoa veljellesi, että jos hän haluaa olla enää koskaan kanssasi missään tekemisissä, hän kertoo vaimolleen, mitä on tehnyt, ja he hoitavat sen jälkeen asiansa kuntoon tavalla tai toisella, joko eroavat tai jatkavat suhdetta puhtaalta pöydältä.

Veljeni tuntien hän kieltää asian vaikka onkin ollut silminnäkijöitä. Ei hän pysty ottamaan vastuuta asiasta.

-ap

Vierailija
15/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrot tietysti!

Vierailija
16/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna asian olla. Karma kyllä hoitaa asian.

Vierailija
17/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertoisi. Ei tuollaista kukaan kestä.

Järkyttäviä peittelijöitä ihmiset palstalla. Miksi salaatte muilta asioita? Jotkut ihmiset kestävät totuuden ja tukeakin saa. Eroaminen on tärkeää vaimolle.

Vierailija
18/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Voisitko mitenkään ajatella että veljesi on aika mulkku

Vierailija
19/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni tuntien hän kieltää asian vaikka onkin ollut silminnäkijöitä. Ei hän pysty ottamaan vastuuta asiasta.

-ap

Sitten sinä teet hänelle selväksi, ettet halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Et muuta.

Vierailija
20/30 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kantaa tätä salaisuutta mutta en halua olla perheen rikkoja kun heillä on mukava elämä pintapuolisesti.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän