Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ma saan raivarit! Mies on luullut mun maltaita maksanutta silmanymparysvoidetta joksikin apteekin ilmaisnaytteeksi ja putsannut silla konerasvoja kasistaan!

Vierailija
14.11.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noi miehet kans..

mä aina varmistan sanomalla miehelle, et älä käytä tätä mut käytä tätä...

Vierailija
2/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästää tytöille leikkiin, kun saa rasvajämät vaan rikkomalla putkilon. Kun huusi pää punaisena, et se on sairaan kallista, niin miehen kommentti: Ai jaa, näytti halvalle ja mistä mä voin tietää mitä on? Oli ottanut mun korista tuubin (meillä pieniä rottinkikoreja vessassa, kaikille omansa) KIHISEN RAIVOSTA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sä voit käydä leikkimässä sen tavaroilla ja hops, oho, jotain menikin rikki tai loppu.

Vierailija
4/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: se runkkajan vaimo

Vierailija
5/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne miehet välillä niin....no joo. Voin kuvitella tunnelmat!

Vierailija
6/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyydä, vaadit rahat sinulle, että voit ostaa uuden. Ei varmaan koskaan enää ota sinulta mitään.

Vierailija
7/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi. Jos kehtaat, pyydä vielä mieheltä rahat siihen. Miksi raivota turhasta? Ei tulisi mieleenkään että meidän kylppärissä on jotain joka on vain minun tai vain miehen. Toki, harvemmin mies tarvitsee ripsiväriä tai naamarasvaa mutta kyllä minäkin pari päivää sitten laitoin miehen partavettä kun se on niin hyvän tuoksuista eikä edes kovin miehekästä. Meillä ei myöskään tarvitse pyytää lupaa jos ruokakaapista ottaa jotain ja alusvaatteetkin pestään samassa koneessa, huijui!

Vierailija
8/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskiin suhteellisen kalliin mineraalikividödön, koska luuli sitä kuivuneeksi.

Vierailija
9/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

dr. hauschkan voiteet lavuaariin. Arg!!!!!!

Vierailija
10/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miesten partavettä...

Vierailija
11/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mies ei ole mun purnukoihin koskenut, vaan on tyytynyt omiinsa. Joskus kysyy jotenkin nolona, että voiko lainata mun kasvojen kuorintageeliä, kun tuntuu iho niin tunkkaselta :)

Vierailija
12/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen kaveri teki " kivan" jäynän ja kaatoi koko sisällön veljeni haiseviin lenkkareihin...

Vierailija
13/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun meillä on tullaisia remppahommia varten iso kasa vanhoista t-paidoista revittyjä rättejä tutulla paikalla.

*ärr*

Vierailija
14/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti hän oli kaivanut sieltä juuri sen uusimman ja kalleimman Diorin huulipunan ja syönyt ja levittänyt sitä ympäriinsä...

Vierailija
15/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla hirttäisi kiinni NIIN totaalisesti jos kävisi noin!

Lainaan kyllä mielelläni silmänympärysvoidetta (tosin miehellä on omansa), jos tarve vaatii, mutten voisi sietää sitä tuhlausta, että kallista Chanelia läträtään turhaan!

t. pahapaha uraäiti

Vierailija
16/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmäy rasva maksaa 250e joten kyllä pyytäisin miestä menemään itse kauppaan ja hakemaan minulle uuden. Luulen et muistaisi sen loppuelämänsä eikä koskisi rasvoihin. Tosin voisi kyllä hieman olla ihmeissään et ostelen noin kalliita rasvoja LOL

Vierailija
17/17 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkistä maksat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan